1 Haziran 2012 Cuma

SOKAKDAKİ CANLAR :(



ne zamanki evde bir kediyle (yada köpekle , yada kuşla :) ) yaşamaya başlıyorsunuz , dışardaki tüm canlar dikkatinizi çekmeye başlıyor.

ben en çok sokak köpeklerine üzülürüm , zavallıdır, itilmiştir, tekmelenmiştir. onun için ona uzanan eli hiç sevgi dolu olduğunu düşünmeden kaçarlar , yada kafalarını eğerler . hoşşşt dediğinizde havlayan veya üstünüze atlayan bir köpekle karşılaştınızmı pısar ve uzaklaşırlar. sizi bilmemde ben onları evsiz insanlara benzetirim:((

geçen gün yemeğe gittiğimiz bir yerin yanında veteriner vardı bahçesinde iki ayrı yerde bağlı köpek setter cinsi ayağı alçılı , diğeri sokak köpeği :( gittim setteri seviyorum kaşlarının altından bana bakıyor diğeri sonra gittim onu sevmeye, setter nasıl bağırıyor gel beni sev diye. ama o zavallım sokak köpeğim öyle bir talebi bile yok :((((( içim parçalandı .

yaw hiç korkmuyorsun dedi arkadaş , yanınızdan geçen sokak köpeğine bi bakın sizinle hiç ilgisi yoktur çekip gidecektir yanınızdan . bende eskiden kaldırım değiştirirdim korkumdan anlıyorum korkan insanlarıda ama şu an gönül rahatlığı ile söyleyebilirimki birşey yapmıyorlar. bir tanesinin kafasını okşadım diye 45 dk. yürüyüş yaparken yanımdan ayrılmadı en sonunda bi kebapçıda durduk bir porsiyon döner aldık verdik hem yedi hem arkamızdan bize baktı:((((

ben artık dışarı çıktığımda gözlerim bi can arar, bir yere oturup yiyorsam ve orası açık mekansa yemeğimi paylaşacağım bir kedi arar gözlerim.

okuduğum onca hayvan işkencelerinden ötürü asıl onların bizden korkması gerekli. hayattaki en korkunç yaratık İNSAN lar :(((((

emekli olunca bir barınakda gönüllü olmak istiyorum , ama eşim sen her gelen evsizi yada orda üzüldüklerini eve taşımaya başlarsın diyor:( başlarına birşey gelen canları gördükçe ağlarsın dayanamazsın diyor:(((

vicdanınız biraz olsun onlar için sızlıyorsa , yada birşey yapayım ama ne yapayım diyorsanız makarna, süt, bisküvi hangisini alabilirsiniz yada olmadı evdeki eski gazeteler atılacak battaniyeler ne varsa evinize en yakın bir barınağa gidip hem hayvanları sevip hemde bağışınızda bulunabilirsiniz.

olmadı evinizin önüne bir kap temiz SU !



bu konularda en çok YEDİKULE - Meral Hanımın gönlünün yüceliğinden ötürü benim için bir idoldür.

bu dünya sadece insanların değil, hırs , nefret ve öfke vicdanımızı yoketmesine izin vermeyin

boooolllllll evcilli (petshop değil , barınaklar veya sokakdan;) ) günler diliyorum

6 yorum:

  1. HARİKASIN! SEN CANIM BENİM GÖNLÜMÜ FETHETTİN YİNE...

    YanıtlaSil
  2. canım sende öyle, princessim keşke herkes duyarlı olsa . büyük şehir belediyeleride her noktaya su ve mama bıraksa her mahalleden seve seve suyu ve mamayı değiştirecek gönüllü bulunur , herşeye örgütlenip bi buna örgütlenemiyorlar:(

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bi post olmuş, kıyamam onlara :(

    YanıtlaSil
  4. kıyamam kı benım annem sokaktakı tum hayvanları besler hatta tavsan ve kesımız var evde :( cok uzuluyoruz:(

    YanıtlaSil
  5. kokoss; herkes sizin gibi olsa zaten bu canlar bu durumda olmayacak:(

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)