16 Temmuz 2012 Pazartesi

GİDERAYAK

GİDERAYAK
Giderayak işlerim var bitirilecek,
giderayak.
Ceylanı kurtardım avcının elinden
ama daha baygın yatar ayılamadı.
Kopardım portakalı dalından
ama kabuğu soyulamadı.
Oldum yıldızlarla haşır neşir
ama sayısı bir tamam sayılamadı.
Kuyudan çektim suyu
ama bardaklara konulamadı.
Güller dizildi tepsiye
ama taştan fincan oyulamadı.
Sevdalara doyulamadı.
Giderayak işlerim var bitirilecek,
giderayak.


Haziran 1959

bir büyüğümü kaybetmenin üzüntüsü içindeyim, nedenmi bu şiir kendisi facebook unda çok kısa süre önce bu şiiri paylaşmış hissedermişcesine benimde işlerim var muhtemelen bitiremiyeceğim gibi bir cümle ile yayınlamıştı.

insanlar öleceğini hissedermi? aklına getirirmi içinden bir ses çok kısa süren kaldı dermi???

bazı ölümler beni daha derinden sarsıyor çok yakın bir zamanda 2 amcamıda kaybettim ama inanın bu ölümde daha çok sarsıldım:((( belkide amcamlar hastaydı olabilir gözüyle bakıyorduk:( birkaç saat önce sohbet ettiğini gördüğünüz bir kişiyi sabah kalkıp öldüğünü duymakmı sarsıyor insanı??? keşke daha çok sohbet etseydim diyorum c.tesinden beri :(((


"Her ümmetin bir eceli vardır. Ecelleri gelince ne bir an geri kalırlar ne de bir an ileri gidebilirler. "
yazıyordu epi topu yarım saat 45 dk içinde olan olmuş değerli büyüğüm ebedi dünyasına intikal etmiş, eşi dr. gidelim demiş gitmemiş beş cenazenin içinde onun tabutunun üzerinde bunun yazması ne kadar enteresan değilmi?
MEKANIN CENNET OLSUN, NUR İÇİNDE YAT :(

3 yorum:

  1. Başınız sağolsun, Allah herkese sıralı ölüm versin ve kendinden küçüğünün ölümünü göstermesin.

    YanıtlaSil
  2. çok saol reyhanım :( Allah herşeyin hayırlısını versin hepimiz için

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)