31 Ağustos 2012 Cuma

BİR ALIŞVERİŞ BİR TIMBIŞ :D






mini bi oje alışverişi yaptım dayanamadım , dayanamıyorum, dayanamıcam :D 500 ojeyi bulmuştur belkide geçmiştir. ölünceye kadar kullansam bitmeyecek bir stok :) eşim hergün bir oje bitirsen 1,5 senede biter diyor.
aslında bozulurlar diyede korkuyorum ama bu ne menem bir hastalıksa oje gördükçe dayanamıyorum:)

alışveriş postu yaparken birde tımbışımı koymadan olmaz dimi:) tımbış banyoda, banyoların baktığı boşlukda bir kumru yavrulamış onun kokusunumu alıyor bilmiyorum ara ara çıkıyor bakmaya çalışıyor birşey göremiyor tabiki , bana miyyyyliyor. ya ben kedilere aşığım tamam kabul ediyorum, onu severken hergün içim yumuşuyor. hayvansevmek evini bir canlı ile paylaşmak muhteşem bir haz. bu duyguyu tadmayan birde iğrenç birşeymiş gibi burun kıvıranlara acıyorum:)

mutlu , sağlıklı, hayırlı ve evcilli günler diliyorum;)


22 yorum:

  1. essencenin turuncu gibi olan renge bayıldım ben hiç bir yerde rastlayamadım buna ayrıca kedinide ısırırım haa! :D

    YanıtlaSil
  2. essence nin ojeleri çok çabuk tükeniyor ondan rastlamamış olabilirsin klasik essence oje rafının bir altındaki tombik ojelerin arasında gördüm bayıldım aldım:)
    oyy kıyma kedoşuma :D

    YanıtlaSil
  3. essence nin ojeleri çok çabuk tükeniyor ondan rastlamamış olabilirsin klasik essence oje rafının bir altındaki tombik ojelerin arasında gördüm bayıldım aldım:)
    oyy kıyma kedoşuma :D

    YanıtlaSil
  4. en sağdaki essence ojenin adı nedir? bir de o oje bantlarını nereden aldın acaba??

    YanıtlaSil
  5. audrey : en sağdaki ojemin adı where's the party
    tırnak bantlarınıda ebay dan aldım, g.g. dede satılıyor sonra gördüm tabi:)

    YanıtlaSil
  6. Canım tımbış bence dışarı kaçmaya çalışıyo.Birkere bizimki kaçmış banyo penceresinden ağlamaktan ölmüştü nerde bu hayvan diye :)

    YanıtlaSil
  7. o pencereden çıkamazki oraya çıkamıyor birde sineklik var camda . yaa neden kaçmaya çalışırlar anlamam . adam gibi çıksa köpek gibi çıkartıp bahçede gezdireyim:) ama aklı fikri muzurlukda .

    YanıtlaSil
  8. Ojeler senin olsun,Tımbış'ı mıncıklayıp kaçacağım ben! Bu şahane portakal erkek mi dişi mi karar veremedim ama şahane bir evlatmış, maşallah! Kedi aşkı mı ? Ben bilirim ziyadesiyle,evrenin en kusursuz tasarım bence kedilerdir. Çok güzeller gerçekten ben de aşığım onlara :) Sevgiler ...

    YanıtlaSil
  9. :) tımbış erkek (kısırlaştırdım ama yinede gözü dışarda:) ) evet bencede bu kadarmı mağrur olur bir canlı dimi:)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Tatlım bantları nereden aldın peki???

    YanıtlaSil
  11. kozmetik aynası: ebay dan aldım;)

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve hemen takipçiniz oldum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)

    http://momsblognote.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Hangi satıcı canımm yaa bende istiyorumm çokkkk :(:(:(

    YanıtlaSil
  14. I have wanted to post something like this on my site and you have given me an idea. Cheers.

    YanıtlaSil
  15. Great article. Thank you to tell us more useful information. I am looking forward to reading more of your articles in the future.

    YanıtlaSil
  16. I found your website perfect for my needs. It helped me, and I'll certainly install what you recommend. You have something good going here, keep it up!
    Welcome to my blog [url=http://www.about-dogs.zoomshare.com/]www.about-dogs.zoomshare.com[/url].

    YanıtlaSil
  17. I am not sure where you are getting your information, but good topic. I needs to spend some time learning much more or understanding more. Thanks for fantastic info I was looking for this information for my mission.

    YanıtlaSil
  18. tremendous issues here. I?

    YanıtlaSil
  19. You pointed roughly finicky subject matter. These tips are very beneficial.

    YanıtlaSil
  20. Cool blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere? A design like yours with a few simple adjustements would really make my blog jump out. Please let me know where you got your design. Kudos

    YanıtlaSil
  21. I found the internet. I can't remember which page:(

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)