2 Kasım 2012 Cuma

bayram manikürü:)

bayramda anneme giderken oje sürmedim, üşendim. 500 belki geçmiştir epeydir saymıyorum ojem var oje sürmeye üşeniyorum:) almak sürmekden daha zevkli:) neyse uzatmıyorum benim canım annem bana oje almış yaw:) bayram harçlığı dedi. 4 tane flormar oje almış hemen mor ve ışıltılı rengini sürdüm. zaten mor hastasıyımdır buda güzel bir mor. tek katta bile rengini veren bi yapısı var. ama ben iki kat sürdüm:) flormar 392 ve 410 no.lu ojeler, beğenildi tavsiye edilir;)

4 yorum:

  1. çok güzelmiş rengi..hastalık bu ya..aynı ojeden 3-4 tane aldığımı farkedince kendime hakim olmam gerektiğini anladım :)))

    YanıtlaSil
  2. bende almıyım artık diyorum bi bakıyorum 1-2 almışım yine:)

    YanıtlaSil
  3. mor renk oje süpermiş

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. bende mor ojeyi çok severim tşk.ler trendy

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)