21 Kasım 2012 Çarşamba

rapsodi - kış manikürü;)

bu renge vizonmu demek lazım gri,mor, kahve karışımı gibi:)neden kışla birlikte oje renklerimde sadeleşti ve kış renkleri oldu . Rapsodi halen 1 liraya aldığım ojelerden:) şişe tasarımıda eskisinden daha güzel . 1 liralık ojeden süper bir performans beklememek lazım yinede çabuk kuruması , sürdüğüm gün akşamına uçların çıkmaması güzel. kokusu rahatsız edici olabiliyor ama artık 1 lirayı verince burnu tıkayıp sürülebiliyor:)

tırnaklarım bile zamana yenildi, eskisi gibi uzamıyor katlara ayrılıp üstü çizgilerle doldu:( 4 yönlü törpülerle üstündeki çizgilerden kalıcı olmasada kurtulabiliyorum. tırnağımı uzatmayarakda katlara ayrılma problemindende yırtabiliyorum.
tırnak etlerimi uzunca bir süredir kesmiyorum, itiyorum.

1 yorum:

  1. İzmirde rapsodi marka oje hiç görmedim ,ama rengine bayıldım keşke burada da olsa ayrıca fiyatına göre kalitesi de iyiymiş anlattığınız kadarıyla . Güle güle kullanın ..

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)