26 Kasım 2012 Pazartesi

NOB- DENEMELERİ :)

NOB oje çıkarıcıları kullandıkdan sonra sizlere bilgi vereceğimi iletmiştim . http://yildizlimakyaj.blogspot.com/2012/10/gercek-kozmetiknob-lip-smacker.html




içinde aseton olmayan biraz yağlı hissi olan ama yağlı his sizi rahatsız edecek diye düşünmeyin. ilk önce içindeki diskleri ben disk pamuk gibi kalın düşünmüştüm incecik pelur kağıdı gibi nasıl ojelerinizi çıkarttığına inanamıyorsunuz. bu kadar ince düşünmediğimden ilk 3 tane alıp silmeye başlamışım sonra farkettim. ilk sildiğim holo bi ojeydi gayet başarılı bir şekilde bunları çıkardı. yanlış kullandığımdan yaklaşık 5 tane ile 10 parmağımı sildim:)




ve sonuç;)

 2 kat sürmüş olduğum geçenlerde yayınladığım manikürümü işyerinde uçlarının çıkmış olduğnu görünce çekmeceme attığım nob umu çıkartıp çaktırmadan masamda çıkardım:) aseton kokusu olmadığından farkedilmiyor:) bunla ilgilide hemen 2 resim alıp sizinle paylaşmak istedim:) 2-3 diskle temizlik oluyor ama ben birde sonunda temiz bir diskle üstünden geçiyorum:)




çantaya , çekmeceye atmalık ürün  düzeltmelerde rahatlıkla kullanılabilir diye düşünüp almıştım bunlar full ojeyi temizliyor.
kısacası tavsiye ediyorum;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)