4 Aralık 2012 Salı

İÇ DÖKMECE- PART I /ÇEKİLİŞLER HAKKINDA:)

İnsanları mutlu etmek imkansız bir şey  yeni bi çekiliş düzenlediğimden beri bunu düşünüyorum.

Çok iyi niyetle soru soruyorsunuz kötü bir çekilişmi , hediyelermi güzel değil , neden katılım az diye  , demediğini bırakmayanlar olduJ birkaç eleştiriyi müsaadenizle paylaşmak istiyorum
-          Hediye diyorsun kargo parasını alıcı öder diyorsun hediye olayına aykırı
-          Çekiliş tarihi ucu açık , 1000 izleyiciye ulaşabileceğini gerçekden düşünüyormusun(neden olmasın 778 olmuşum 1000 niye olmasın ???)
gibi gibi bir sürü şey. Ha bundan rahatsız oluyormuyum ?? evet oluyorum ben bu tip şeyleri söylemem , duymak istemiyorsan sorma diyen olacak. Sordum diye bu kadarda yazılmazkiJ

 4  senedir blog okurum 3 senedir blogum var çekilişlere katılırım , hediye kazandığımda olmuştur.  Kargo parasını ödeyip aldığım hediyede olmuştur bunu ne sorgulamışımdır nede dönüp ayıplamışımdır:D ürün tanıtımı olarak gönderilen ürünlerde bile koskoca firma kargo parasını ödettirebiliyor, ama ben isteyince yemediğim laf kalmıyorJ

Birkaç yazı okudum bazı arkadaşlar bu laf etmeyi kendilerinde hak görmüşler , yani ben olmasam senin blogun hiç izlenmez edasında istediklerini söyleyebiliyorlar.   İşin ilginç tarafıda en ağır eleştiriler az izleyen sayısı olanlardan geliyor??? Neden nedir bu hınç anlamış değilim.

Firmalardan hediye gelenleri eleştiriden tutunda hediye verenlerin amaçlarına kadar sorguluyorlar.  O gelen hediyeleri dağıtsanda yaranamıyorsun, dağıtmayıp kullanıp görüş yazsanda sürekli bi eleştri , sürekli bir karalama modunda insanlar.

Hayatın içindeki bir gerçek bu kimseyi mutlu edemezsin. Senelerce asistanlığını yaptığım kişiye gelen yılbaşı hediyelerini çalıştığım gruba dağıttık. Bunun için mailler atıyordum , çekiliş yapıyordum . örnek bu maile 12. Cevap verene gidecek bu hediye gibi, sonrasında 12.maili tekrar forwardlayım şu kişi kazandı hediyeni benden alabilirsin diye. Ya gelip mailleri sayandanmı tutarsın , maillerine ilk cevap vermek için rule tanımlayanlarmı:D  sonra çeşitli fikirler ortaya çıkıyor yaz isimleri at bi torbaya herkesin ortasında çek (bakın bide emri vaki oluyor dikkatinizi çekerimJ ) onuda yaptım yine olmadı yine memnuniyetsizler oldu .ya böyle dağıtma al bunları istediğine ver istersen sen al demişti yöneticim onada bi çemkirildi .

Ama ben halen akıllanamamışım ki insanları mutlu etmeye çabalıyorumJ 

Bakın emin olun hediyeleri koysam bir yere gelip alın desem ona bile itiraz olur J  kendi tanıdıkların gelip almıştır hepsini koymamışsındır diyeJ

Bigün oturup şu hediye postunu kaldırayım özür dileyip yapmıyorum diyim , bi gün oturuyorum olurmu öyle şey ya şimdiye kadar katılanlar diyorum, bigünde oturup zaten amaç bu ne gaza geliyorsun diyorumJ  son çekilişimle ilgili olumlu fikirlerde sunuldu, çok hediye grubu olduğunu bunları bölmem gerektiğini söyleyenler face , twitter hesabı zorunluluğunu olmasaydı diyenler .  haftaya izne çıkıyorum belkide şu ana kadar çekilişe katılanların affına sığınarak yeni düzenleme yaparak çekilişimi revize edebilirim J

Herkes kendi blogunu yazsın, çekilişini yapsın, firmalar ürün göndersin, onları değerlendirsin, övsün övsün bitiremesin, daha çok izleyici sayısına ulaşsın kime nee???? Heee kime neee???? Beğenmeyen okumaz, beğenmeyen çekilişe katılmaz efendime söyliyim inanmayan o üründen gidip almaz derrrrrrrrrrrrrr bu postuda burda bitiririmJ kime neJ

4 yorum:

  1. Aslında bu konuda söylenecek çok şey var. Ben prensip olarak katılmıyorum çekilişlere, çünkü zaten sevdiğim için takip ediyorum bana hediye vermelerine gerek yok diye düşünüyorum. Ama bir taraftanda benim gibi hediye vermeyi seven insanlarda olabilir diyorum, kafam baya karışık bu konuda. Birde şu tarafı var bende çekiliş yapmıştım 1 kere sebebi artık yapmama kararı aldığım bazı hobi malzemelerimin onları gerçekten isteyen kişilerin elinde değerlendirmesiydi ve tek şartım vardı 'çekilişi duyurmak ve duyuru linkini yollamak'.Bir daha yaparmıyım bilmiyorum,çünkü çok basit bir şartı bile yerine getirmeyip çekilişe katılmak isteyenler vardı, hatta ben linki yolladım niye kabul etmedin diyenler vardı linki gönderse neden kabul etmemeyimki dönüp bakıyordum duyuru bile yapmamış, çok sinir olmuştum.Dediğin gibi insanları memnun etmek çok zor bende bazen iptal mi etsem diye düşünmüştüm ama çok düzgünce duyuru yapıp linkini gönderenlere haksızlık olur diye düşündüm çünkü bu düzgün insanlar çoğunluktaydı, 1-2 kişi için herkesi hayal kırıklığına uğratmak istemedim. Neyse ne diyeyim,hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
  2. yorum için teşekkürler atölye kedicim. hobi olarak başlıyorsun bloga bi bakıyorsun üzülmeye başlamışsın , endişelenmişsin. yüzyüze görülmediği içinmi bu kadar rahat konuşulabiliyor bende onu anlamış değilim . gerçi ben yüzyüze görüşmesem bile karşı tarafın hoşuna gitmeyecek bir lafı kalemede dökmem:) ne biliyim insanları mutlu etmek hakikaten zor. bu blog işi ondan daha zor:)

    YanıtlaSil
  3. yıldızcım ben bu blog olayından çok sıkıldım biliyor musun. her ne yaparsan yap insanlar kulp bulup altında kötü niyet arıyorlar bir şekilde suçluyorlar aşağılamaya çalışıyorlar. şu an aktif olarak 2 blog yazıyor olmama rağmen (biri kişisel gelişim blogu) dünden beri ikisini birden tümden kapatıp blog olayına veda etmeyi düşündüm defalarca. bilmiyorum neye karar vereceğim. ben bu yoğunluğumun içinde bloga zaman ayırmaya uğraşıyorum ama bu tarz tavırlar blog olayına veda et hülya dedirtiyor bana...

    YanıtlaSil
  4. hülyacım yorum için teşekkürler, ayrıca bazı insanların tek gayesinin sinir bozmak olduğunu düşünüyorum. böyle kişilerin ekmeğine yağ sürmek gibi geliyor. inan bi ara okadar üzülmüştümki kapatmak yerine çekiliş düzenlemeye karar verdim. sende lütfen bloglarını kapatma ;) inadına güzel paylaşımlarda bulunmaya devam et. isteyen okumaz , isteyen çekilişlere katılmaz ben artık bu şekilde düşüneceğim;)
    sevgiler

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)