28 Nisan 2013 Pazar

derya baykal oldum ben ;) puf kapladım:)







emeklilik hevesimi bilmem ben ama ojelerin yerini kumaşlar danteller aldı:)

haliyle takip ettiğim blogların arasına hobi bloglarıda dahil oldu

resimde görülen puf annemden aldım annemin yatak odasındaki makyaj masasının pufuydu enaz 30 senelik bir puf.

99 yılında biçki dikiş kursuna gitmiştim ozamanlar etek elbise pantolonlarımı kendim dikerdin uzun süredir dikişe ara vermiştim:)

ümraniye kumaşçılar çarşısından 1 tl ye aldığım bu kumaşı bizim emaktar pufa cici diktim:) böylelikle ara verdiğim dikiş hayatıma geri döndüm:) bu başlangıçdı diğer diktiklerimide ara ara sizlerle paylaşıcam.

elastik kumaşlar bu tür kaplama olayında daha işe yarar parçalar bilginize. arıyorumya şimdide elastik parça bulamıyorum:)

ümraniye kumaşçılar çarşısı ve kadıköy pazarı dik olmadı at oalyında bedava kumaşlar bulabileceğiniz cennetler

pazarda kumaş dantel seçerken bazı teyzeler yaklaşıp bunlardan ne yapacaksın kızım diyorlar alırken nasıl bi şevkle aldığımı tahmin edin lütfen:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)