16 Mayıs 2013 Perşembe

online alışverişlere devam:) kedi kulesi

internetden alışveriş yapmayı seviyorum

en çokda oğluşuma alacağım gereksinimleri için online siteleri kullanıyorum

adım adım neler yaptığımı anlatmak isterim

ilk önce google da aradığım ürünü search edip en uygun olan siteleri teker teker açarım
sonrasında acaba haklarında şikayet varmı diye aratırım:) (ilkez alışveriş yapacaksam biraz didklerim:)
ürünü almadan firmaya mail atarım örnek son mama alışverişimde 15 kgluk mama alacağımdan vede bir tanecik oğluşum olduğundan son kullanma tarihini istedim:)))

hızlı geri dönüşler ,  samimi cevaplar  aldınmıda :) alışverişimi yaparım:)

en son mamayı yeniçarşımda bulunan bir mağazadan yaptım:) ertesi gün içine oyuncaklar konulmuş bir şekilde kapımdaydı;)


alışverişime yine oğluşuma cat towers yada kedi kulesi  bazı yerlerdede tırmalama standı olarak bilinen ürünü almakla devam ettim

 

1-2 senedir bu ürünü arıyordum ydışı sitelerinde 150 200 dolar olan bu ürün netde 1000 küsür görünce tabiki vazgeçiyordum

en son yine içimde oğluşuma bi hediye alayım dedim ararken bulduğum bu ürünü fiyatıda inmişken hemen aldım buda 1-2 günde evimize getirip kurulumunu gerçekleştirdiler en yüksek yeri nerdeyse tavana geliyor:)))

bizim hınzır kendini öyle bir güvende hissediyorki sormayın:) izleyeneniz vardır animal planet de jakson galaksi bu tip standları tavsiye edip duruyordu:)

bir dahaki post da fotolarını ekleyeceğim telefonumda olduğundan hemen ekleyemedim:)
sormak istediğiniz siteler ve ürün hakkında sorular olursa seve seve cevaplarım

durduk yere reklammı aldı denmesin diye isim paylaşamadım malum öyle insanlar varki her şeyin altında birşey arıyorlar:)))

kedisi olan dostlara tavsiye olunur;))))

her eve en az bir kedi lazım
bu sevgiyi bilen birisi olarak kedisiz geçirdiğim yıllara üzülüyorum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)