21 Ekim 2013 Pazartesi

yeni bir site SAÇKOLİK


saçkolik yeni keşfettiğim başta saç ürünleri olmak üzere birçok kaliteli ürünün satışını yapan bir site. ilk başta online alışveriş sitelerinden bir tanesi olarak düşünsemde hakkında yazısının altındaki açıklamaları okuyunca saçla ilgili Oğuz Yanal ve uzman bir ekibin çalıştığı bir site olduğunu gördüm.

Ahhh biz kadınlar diyeceğim ama bu konuda erkekleride yabana atmamak lazım saç tarih boyunca insanların güzellik unsurunda önemsediği şeylerin başında geliyor. sizde öylemisiniz bilmem benim saçım içime siniyorsa o gün daha bi iç huzurum yerindedir. çok özel durumlar hariç saçımı yıkayıp hiçbirşey yapmadan hiçbirşey sürmeden dışarı çıkmamışımdır. 

bu sıralar saçımı kestirmeme kararı aldım (uzatma demiyorum zaten saç normal şartlarda uzuyor:)) 
eee sürekli kuaföre gitmediğimden kendim yapabileceğim bakım kaliteli saç ürünleri kullanmakla saçlarımı sağlıklı bir uzunluğa etişmesini sağlamaya çalışıcam. 

hal böyleyken online siteler işime yarıyor, bir zamana kadar nasıl makyaj malzemesini çılgınca arzuluyorsam şimdilerdede saç ürünleri için aynı durum geçerli;)


http://www.sackolik.com100 lira ve üstü kargo ücretsiz, %100 para iade garantisi kredi kartına taksit ve kapıda ödeme seçenekleri ile gayet başarılı bir online alışveriş sağlıyor 

gelelim sitede yeralan ürünlere

Saçkolik.Com 'da aradığınız çoğunlukla kuaför salonlarından temin edebileceğiniz saç bakımının popüler isimleri olan KerastaseWellaSchwarzkopf , Alfaparf markalardan sadece bir kaçı.  
Saçınıza Özel işede size özel hazırlanacak ürünleri temin edebileceksiniz 

Tüm markaları görmek isterseniz, tık tık;)





kuaförde bulabileceğimiz ürünleri ayağımıza getiren saçkolik sitesini ben çok sevdim en kısa sürede alışveriş yapmak için ğrün seçimlerimi yapmaya başladım bile

sağlıklı ve ışıl ışıl saçlar diliyorum;))






4 yorum:

  1. ben sacreyonu.com u kullanıyorum oldukça memnunum sizede tavsiye ederim fiyatlarda daha uygun bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiyenize uyarak saç reyonundan alışveriş yaptım ve siparişim geldi teşekkürler melike

      Sil
    2. bende hemen bakıyorum tavsiye için merci

      Sil
  2. Teşekkür ederim kalite olunca insan paylaşmak istiyor. sağlıklı günler

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)