5 Kasım 2013 Salı

iki alışveriş bir tımbış;)))



birkaç sene önce çekmeköy pazarını beğenmediğime dair bir post yazmıştım, geçenlerde bir yorum aldım bir şans daha vermek istedim soluğu çekmeköy pazarında aldım. 

fikrim çok değişmedi ulus pazarı deniyor ama marka birşey yok. birçok pazarda görebileceğiniz eşofmancılar, terlikçiler, züccaciyeciler var
ama pazara fidip elim boş çıktığı görülmemiştir benim.

gondol marka ölçü kaplarını görünce kaptım ne yapıcam ???? inşallah kullanırım bazı şeyleri kullanmasamda alıyorum:))) ölçü kaplarınıda instagramda bir kaç yerde förünce aynı olmasada benzer ve buldum siye aldım;)))
diğer tepsi, kek fanusu vede dörtlü kahvaltılık bunlarıda ne alırsan 3,5 luk bir tezgahdan aldımözellikle kek fanusu bedava bi arkadaşa giderken yap kek koy içine götür olmamı:)


c.tesi çekmeköyden sonra pazar abimlere beylikdüzüne gitmişken beylikdüzünün koca pazarına gitmedem olmazdı:))
ilk resimdeki yumurtalık çok tatlı renk renk 5 lira olunca dayanamadım
2 li dincan arıyordum bu fincanların renk armonisine bayılarak aldım bunlarda 5 lira



bunalrdan başka aldığım eşofmanlar var:)))

pazae gezmek keyifli ama o lanet olasca pazar arabaları yokmu !!! yaw be kadın arabayı çekerken kimin ayağını çiğnediğine bi dikkat et yahu , bu arada birde kocca bebek arabaları ile gelen bayanlar sizde allah aşkına bi dikkat ne olur kaç ta eai ayağımı ezdi geçti bir pardon bile yok!!!!

neyse her zamanki fibi bi tımbışla yazımı bitireyim 
bolll pazarlarınız olsun;))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)