26 Aralık 2013 Perşembe

Yeni Bakım Rutinim

Bakım ürünlerimin yenilenmesi bu sefer yılbaşına denk geldi, bu demek oluyor ki yeni yıla yepyeni bir ciltlegirecegim. Kullandıgım bir kaç ürünü degistiriyorum ve Loreal SkinPerfection serisine başlangıç yapıyorum.

Peki Skin Perfection serisi neyi hedefliyor?

-Pürüzsüz Cilt
-Sıkı Gözenekler
-Eşit Cilt Tonu

En önemlisi, bu bakım serisinin cilt kalitesini gözle görülür biçimde arttırabilecegi iddia ediliyor. Deneyip görelim.


Haydi başlayalım.


08:00: Güne yeni uyandım, sabah sersemligi üzerimde. Yüzüm sarı ve kuru.
Cildimi temizledikten sonra Skin Perfection Serisi'nden Cilt Kusursuzlaştırıcı Serum'u uyguluyorum. Temiz cilde birkaç damla serum sıktıgım parmaklarımla masaj yapıyorum. Bu aynı zamanda yüzümde kan dolaşımı sagladıgı icin cildimin rengi sarıdan normal rengine dönüyor.

Sonuç:
- Cildim serumu sürdügüm anda ipeksi bir dokuya sahip oluyor.
- 1 haftaya kadar gözenekleri sıkılaştırıyor.
- 1 ayda cilt dokusu daha homojen ve ışıltılı oluyor.


08:15: 15 dk. cildimin serumu emmesini bekledim, yüzümün kurulugu azalmaya başlıyor. İyice nemlendirmek için serumun ardından aynı serinin Cilt Kusursuzlaştırıcı Günlük Nemlendiricisini yüzüme ve boynuma dairesel masaj hareketleriyle uyguluyorum. Her bir dokunuş beni daha da uyandırırken aynı zamanda cildimi daha yumuşacık yapıyor.

Sonuç:
- Cildim anında yumuşacık oluyor ve kuruluk ortadan kalkıyor.
- 1 haftada gözenekler serumun da etkisiyle daha da sıkılaşıyor.
- 1 ayda cilt tonu eşitleniyor.



08:45: Yarım saat bir şeyler atıştırıp ne giyecegime karar veriyorum. Bu sırada cildimde nemlendirme işlemi devam ediyor. Dışarıya çıkmaya hazır oldugumda yüzüme son dokunuşu yapıyorum: Cilt Kusursuzlaştırıcı 6sı 1 arada BB Krem. Formülünde  gliserin, allontoin ve vitamin CG olması cildin kalitesini gözle görülür oranda degismesini destekliyor.


6sı 1 arada ama hangi 6 özellik?

- Cildi 24 saat nemlendiriyor, her saat başı cildime ekstra kremler sürmek zorunda kalmıyorum.
- Kızarmış görünümü azaltıyor.
- Gözenekleri gizliyor, aynı fondoten gibi ancak daha saglıklısı ve hafifi.
- Ciltteki kusursuzlar pürüzsüzleşiyor.
- Cilt tonu anında eşitlenip aydınlanıyor.
- En önemli ve aradıgım özellik ise GKF 25 ile günlük UV ışınlarına karşı koruma saglıyor.

BB Kremi çok özel bir gün degilse fondoten ya da başka bir ürün kullanmadan sürüp çıkıyorum, gün boyu kapatıcılık saglıyor.Ustelik fondotenden daha faydalı.

Sonuç:
- 1 haftada kızarıklık görünmü azalıyor
- 1 ayda cilt dokusu gelişip aydınlanıyor.

Yeni bakım rutinim böyle,

Her yeni sabaha, daha kusursuz ciltle uyanıyorum.

İçerik: www.visnetadinda.com

Bir boomads advertorial içeriğidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)