22 Ocak 2014 Çarşamba

ayrılmaz ikili - fikrimuhim


fikrimuhim paketi geleli epey oluyor. nescafe granül kahvede tek geçeceğim kahvem.
marka ismi mamül ismi olmuş bir marka , kimse granül kahve demez x kahveye bile içermiyiz bi nescafe denir:)))
#ayrılmazikili si coffemate . sizde benim gibi yumuşak kahvemi seviyorsunuz , sütü ısıtıp içine kahve atmaya üşeniyormusunuz  tam bizlikbir olay dimi coffeemate.



paketden ikili bir şekilde çıktı bir ayrılmazikili anneme verildi , bir ayrılmazikili yide bitirdik vallahi.

coffeemate ini bol koyarım ben ımmmm ;) perfecto ;))


coffemate karıştırıp üzerine kahveyi koyarım çözünürkenki o mis koku ve görüntü beni benden alır,



eşim halen sütle içiyor seviyor coffeemate i ama daha geleneksel düşünüyor:))))

teşekkürler fikrimuhim, teşekkürler nestle 



4 yorum:

  1. Kahve denilince akan sular duruyor! :)

    YanıtlaSil
  2. Offf off kupanı gördüm kahve çekti canım :)) vallaha banada yollasın firki mühim bundan :)) kahve aşkı olan birini nasıl unutur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fikrimuhim önce bi anket doldurdum sonrasında kampanyaya dahil esildim yani anketlerini doldurmak lazım;)

      Sil

yorumun benim icin cok onemli;)