24 Ocak 2014 Cuma

son zamanlarda ben :)))))

son zamanlarda diktiklerimi paylaşmak istedim.

aşağıdaki cupcakeli amerikan servisi internetden görüp bayıldım ve kendime yaptım. henüz dikişle ilgili hayal gücüm yok:) beynim yeni projelerle dolu:)))




puantiyeli kumaş duck kumaş 


bunlarda bitmiş hali 4 tane yaptım:) beyazların kenarları pikoydu ama ben beceremedim ilk deneme için ben beğendim:)



fırın eldiveni yapım aşamasını resimledim:)



elyaf olarak eski bir hurç vardı onu kullanıyorum gördüğünüz çiçekli kapitone ex hurç

fırın eldiveninin bitmiş hali  


bu mutfak önlüğü kopyalama değil vallahi

 cupcake keçelerle daha ne yapıcam kimbilir:))


önlük ce fırın eldiveni canım anneme hediye gitti.


bu görmüş olduğunuz diadan alınma bi kilim püskülleri vardı ama her silkelemede iplik pötük pörtük oluyordu söktüm

balkonuma masa örtüsü ve minderleri dikmişken püskülleri söktüğüm kilime koton dantel diktim 
ayrı zamanlarda alınan kumaş kilim ve koton dantel birbirlerine nasıl uyum sağladı dimi


buda hobi dolabım:)) birkaç rafı, keçeler , kumaşlar diğer raflarda 
güzel birr hobi odası düşlüyorum:) 



nakış ipliği : anchor mouline
duck kumaş : ümraniye kumaşçılar çarşısından
keçeler, koton dantel : funbou.com

şu sıralar keçelerden telefon kılıfı yapma gayretindeyim:)













3 yorum:

  1. Ellerinize sağlık çok hoş çalışmalar yapmışsınız. Cupcakeli her şey pek sevimli oluyor zaten :)

    YanıtlaSil
  2. mor mor banamı yaptın nedir canım :)) hhehehe

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)