14 Şubat 2014 Cuma

mim / FİL FAREDEN NEDEN KORKAR

mor hastası beni mimlemiş bakalım ne demişim;) merci canım;)


1.En sevdiğiniz müzik türü hangisi? Neden? Bu türü kiminle tanıdınız? Ve bu türde son hızla kimi dinlemeye devam ediyorsunuz?
güzel olan her türü severim

ama en çok sıla, funda arar, halil sezai
evet romantik ve duygusal ;)


2Sizce ''iyi müzik'' diye bir şey var mıdır? Varsa nedir? Yoksa kişisel bir zevk meselesi olduğu için ''iyi müzik'' de kişiye göre değişir mi?
değişir bence

3.En sevdiğiniz Türk ve yabancı yazarlar? (Ayrı kategoriler) Hangi kitabıyla tanıştınız ve başka hangi kitabını okudunuz? En çok hangisini beğendiniz? Neden? 

elif şafak (aşk)
vedat türkali (birgün tek başına)
buket uzuner ( kumral ada mavi tuna)

dan brown (da vinci şifresi)

4.En sevdiğiniz filmler? (En az 5 tane) En sevdiğiniz diziler? (En az 3) Neden?

esaretin bedeli
babam ve oğlum
canım kardeşim
olağan şüpheliler
kelebek etkisi

bu filmleri birkaç kez seyretmişimdir , 5 diyince aklıma ilk bunlar geldi , düşünsem bir sürü buşabilirim:)

yeditepe istanbul
muhteşem yüzyıl (meryem uzerli ayrılana kadar:) sonra bıraktım;)
lost ( 5 sezonun tamaını 3 kez seyrettim, bir ker daha geçicemde eşim engelliyor)



5.Hayat felsefenizi üç-beş-on madde ile özetleyin desem? (seçim sizin)

dürüstlük ama benimki biraz aşırı:)))) yok yok patavatsız değil ama 
yalandan nefret ederim
şükreden, daha yukardakilerini değil aşağıdakilere bakıp şükreden



6.Müziğe geri döneceğim, en sevdiğiniz 3 sanatçı/grup? Ve onların 5 şarkısı hangisi? Neden?

aaa grup diyince duman:)((
mfö
kimseyi tanımadım ben senden daha güzel:))))



7.Bana herhangi bir ülkenin müzik piyasasını uzun uzun anlatın. ülke seçimi tamamen size kalmış.

hiç fikrim yok


8.Sizce en güzel ve en kötü duygular nelerdir?Nedenlerini söylemeyi unutmayın!

kıskançlık
kibir 
gereksiz özgüven:))

dedikodu ve kötülüğü getirir

9.''Bu adam benim idolüm.'' Dediğiniz biri var mı? Varsa kim? Yoksa olmak istediğiniz insanı bana siz anlatın.

bu adam ???? bilmemki hiç düşünmedim demekki yok:)))

annem gibi olmak isterdim yumuşak, sinirsiz, duruma göre hareket edebilen


10.Şu an neredesin, ne yapıyorsun ve bundan on yıl sonra nerede, ne yapacaksın? Bu hayattaki amacın ne abi? Ne için yaşıyorsun?

şuan makine kafayı seyrediyorum:)
on yıl sonra  umarım halen sağlıklı ve mutlu vede sevdiklerimle beraberimdir;)


ben isim vermiyim isteyen arkadaş mimlensin;)


yazı karakterlerini düzeltemedim :(((( özür

1 yorum:

  1. Cevap için teşekkür ederim :))
    Sende bende bu mimi biraz geçiştirmişiz gibi olmuş gerçi ben geçiştirmeme rağmen koca bir sayfa dolusu yazmışım..

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)