21 Mayıs 2014 Çarşamba

PET BESİNLERİ COM / online alışveriş

 ahhhh şu mobil blogger ahhh yazdım yazdım bıraktım kalktım geldiğimde güp herşey uçmuş:) 

pofidiğimi anlatıyordum ne diyordum benim dün ya yakışıklısı sarmanım var bilen bilir , 2008 yılında sokakda beslerken evime gönlümün baş köşesine kendisini almış ancak kendim doğursam bu kadar sevenilecwğim bu varlık için herşeyin iyisini yapmaya çalışırım.

kaliteli mamaya vereceğiniz biraz daha para sizin veterinere verceğiniz paradan daha az olacaktır onun için kaliteli mama
bir diğeri hijyen için kaliteli kum buda koku geçirmeyeceğinden evinizde istemediğiniz yaa bu ev kedi kokuyor gibi gıcık laflarla muhatap olmamanızı sağlar.

bana ilkkez gelen şaşırıyor kedi var ama koku yok a benim canlarım kedi kokmazki , köpek kokar ama kedi kokmaz onun temizlenmeyen kum kabı kalitesiz kum kokar.

ilk zamanlar petshopdan alışveriş yapsamda uzunca bir süredir online alışveriş yapıyorum her seferinde yeni siteler bulmakdan bunları sizinle paylaşmakdan mutlu oluyorum.

online alışverişde  kargo hızı, ürün kalitesi, güvenilirlik olmazsa olmazım. istediğiniz ürün gelir ama bir bakarsınız son kullanma tarihi bitmiş yaklaşmış ondanda ucuza satmış, bir kerersinde kum aldım bir paketi patlak geldi ve koliye dağılmış yarım paket gitmiş firma oralıklı bile olmadı:))) onuda soran olursa paylaşırım 

ben şimdi size son online sitemi paylaşmak istiyorum ;

pet besinlerinde kaliteli mamadan , uygun mamaya, bir pet için gerekli tüm gereksimlerini bulabileceğiniz hızlı kargosu, her sorunuza cevap veren alakalı müşteri hizmetleriyle pet alışverişimde benden tam not almış online alışveriş kistemde yerini almıştır




kedi mamaları uygunundan en kalitelisine kadar birçok mamayı bulabiliyorsunuz 



köpek mamaları aynı durum geçerli sevimli kuçular için herşey mevcut

sitede indirimdekiler, kargo ücretsizler, aynı gün kargo gibi filitrelerle daha rahat alışveriş yapabiliyorsunuz 

birçok kere mama için ne tercih ettiğim sorulmuştu ben birde genelden açıklayayım sizlere 


kedi kumu için ise 

http://www.petbesinleri.com/arama?tip=1&word=akkum&kat=0&submit=

kullanıyoruz hem topaklaşması hemde bebek pudrası kokusu ile kokuyu sızdırmaması 

sadece evdeki pofuduk değil benim hergün yolumu gözleyen yürüyüş yolumun üzerinde belirli noktalarda canlarım kedoşlarım var onlar içinde online alışveriş kendi pofidiğimden daha sık alışveriş yapmam demek oluyor :)  goody marka kedi mamasını aldık pet besinlerinden , bir önceki başka bir site alışverişimde eco cat mama almış ancak hiç memnun kalmamıştım goody hem ekonomik hemde sokaktaki canlarım severek yiyorlar

evde bir can beslemeyebilirsiniz ama dışarda bir köşede bir kediyi birkez besleyin ve o mamasını yerken  duyduğunuz hazzı ben kelimelerle anlatamam bir deneyin pişman olmayacak hatta bana dua edeceksiniz;)

dünya onlarla güzel beslemiyorsanızda lütfen besleyenlere karışmayın en azından bunu çok görmeyin

bir kedi beslemek istiyor ama tereddütleriniz varsa çekinmeyin sorun seve seve cevaplayayım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)