ilkinden başlıyım
kombimiz bosch marka , su akıtmaya başlayınca servisi arayalım dedik garanti süresi bitmişti. açtık google bosch yetkili servisi dedik karşımıza çıkan internet sitelerini
http://www.servis-bosch.com sitesini bulup servis çağır linkinden telefonumuzu bıraktık. arandık geldiler . gelen kişiye yetkili servismisiniz diyince bosch un kendisiyiz dediler .
fan motoru dediler 650 dediler yaw kombi ne kadarki dedik 3000 3500 lira güzel modeli dediler
falıp götürdüler gelip montajını yaptıklarında ventil patladı diye 150 lira ek ücret (fan motoruna 650 lira ) istediler halolmadı aynı şikayet devam etti. geldiler yanlış motor diyip değiştirdiler gittiler yine olmadı
anladıkki gerçek bosch servisi daha doğrusu yetkili servis değiller :((
sonra oyalmaya başladılar ogün gelicez bugün gelicez inatla aradık demediğimiz kalmadı .
faceden bosch a ulaştım evet korkularımız doğru çıktı allah belalarını vesin diyip yetkili sevisis bısch vasıtasıyla bulduk
bize dedikleri fan motoru dedikleri eski (sizin fan motorunu getirip takmışlar dediler) 150 lira aldıkları ventil 25 lira ya i hiçbirşey yapmadan bizden 800 lira aldılar tabi böyle yaprıkları içinde sağlam parçalarıda bozmuşlar. sorunumuz halloldu
firmaya açıp söylüyoruz yine oylama
bosch konu ile ilgili bize birşey yapamayacağını iletti. en güzeli arçelik beko yetkili servisi belli bosch un yetkili servisleri diyin zibilyon tane firma çıkıyor benden size tavsiye bosch dan teknik servisi sorun
tüketici haklarına şikayet için kaymakamlığa gittk dilekçemizi verdik. biliyormusunuz ne oldu
yetkili kişi firmayı aradı garanti süresi dışında diyince tüketici hakları birşey yapamıyormuş savcılığa dediler dava açacakmışız eeee bir oladarda ordamı dosya açtırma parası vs vericez diyip lanet olsun bıraktık.
firmayı deşifre edicem bu sahtekar insanlar başka birilerini daha mağdur etmesinler .
Sahtekar firma
servis istanbul
şirinevler mah çavuşpaşa cad. bademaltı sk no 15 bahçelievler. istanbul
ikinci olay annemlerin başına gelmiş ama işin içine bende karıştım :((
babam koah hastası evde makine ile yaşıyor aynı zamanda kalçasındaki rahatsızlık yürümesini engellediğinden bütün gün tv seyredip derdine derman ararken bir firma buluyor Deva krem
Ömer coşkun bana sipariş ettiklerini ilettiler yaw dedim kim ne olduğu belirsiz şeylere niye sormadan sipariş ediyorsunuz
yok babam inatla sanki adamı tanıyormuş gibi inat ediyor ömer coşkun yaw kimki bu adam. neyse krem geliyor 59,90 lira ödeip alıyorlar . sürdükleri yer yanmaya başlıyor öyle böyle değil. arıyorlar sonuçda memnun kalmadınmı iade diyorlar ya . aradıklarında yok bunu yaptınızmı evet şunu evet biz bunu geri vermek istiyoruz. ozaman bir yere bağlıyorlar o telefon kapanıyor sonra annemin telefonunu açmıyorlar
işte bu durumda devreye ben giriyorum(sakalım yokki inandırayım ben ne dedim ::( )
aradım
- buyrun kampanyamıza dahil oldunuz ( yumuşak bir ses tonu)
- iyi günler deva kremi aldık iade için aramıştım
- bizde kaydınız yokki neyi iade edeceksiniz (ukala bir ses)
- düzgün cevap verin bana
- annem almış ama olmadı iade edii..
(devam ettiremiyorum)
ben iletişim fakültesi mezunuyum nasıl konuştuğum farkındayım
- nerden bilicez hanfendi yalan söylemediğinizi annenizin telefonundan arayın(sert bir ses)
sonra iyigünler çattt
sistem süper sahtekarlıkda nirvana
arıyorsunuz geliyor telefonunuz kaydoluyor iade dediğiniz anda telefonlarınız açılmıyor başka telefondanda konuşulmuyor
ne olacak şimdi giden 59,90 bozulan sinirler, kaşıntı ve yanan bir cilt
internete bir girdimki halkın beddualarıyla kazanılan paralar . ben şuna inanamıyorum bir insan nasıl başka insanın mağduriyetinden hastalığından kazanç elde eder ve bunu oturur yer. ticaret sahtekarlığa fönen yurdumda Allah hepimizi sahtekarlardan korusun
:((( ayy çok geçmiş olsun canım ya çok sıkıntı alırım ben de böyle şeylerden Allah düşürmesin bunların eline ne diyeliim
YanıtlaSilteşekkürler yoncamix aminn
Silbu bosch sahte servis nerede canım
YanıtlaSilluna isim adres ve telefon paylaştım canım yukarda
Silcnm çok geçmiş olsun...maalesef bunlara inanmamak lazım ama buluyorlar işte ...biz geçenlerde bir kanalda bir kremin reklamını gördük. İlk arayan 20 kişiye ücretsiz dedi. Hadi isteyelim dedik..geldi krem ücretsiz ama kargo parası 185 TL :)))))) geri gönderdik tabii. Günde 10 kere aradılar niye geri gönderdiniz diye..
YanıtlaSiloha nerden geliyormuş 185 liraya uzaydanmı
Silannemde işk arayana fön makinesi ücretsiz aramış onada 50 liramı ne kargo demişler annemde iyiki bedava para ile satsaydınız kaç para olacaktı demiş kapatmış
bosch olayında okadar araştırırız ama tutuluyor insan işte , babamda inat,odır dediğim dedik illaki kazıklanacak yani:)
Merhaba çok geçmiş olsun canım
YanıtlaSilİlk önce belirteyim ki Bosh markayı çok seven hanımları hiç anlamıyorum. Dünyanın en berbat markası. Adı gibi BOŞ! Sürekli arızalanan neydüğü belirsiz markadan başka bir şey değil. Arçelik'i tek geçerim.
Babam çok dikkatlidir. Ben de babam bir şeyleri tamir ettiğinde, evde bir şey bozulup servis çağırıldığında hemen damlardım başlarına ve izlerdim. Sanırım bu nedenle uyanığım böyle konularda. Yeni öğrenci evimize taşındığımızda şofbenimiz bir kaç kullanım sonrası çalışmadı. Eve İhlas'ın servisini çağırmışlar. Ben uyuyordum ama bir yandan da kulağım banyodaydı. Adam şurası yanmış burası yanmış diyip masraf çıkarmaya başladı. Ben de yatağımdan bağırdım "Anne garanti kapsamında sofben" diye. Aaa nasıl olduysa bir anda bir şey yanmamış sadece sigortası mı ne gevşemiş :)) İki dakikada malzeme bile yenilemeden yaptı gitti. Demek istediğim de şu; servisler de güvenilir değil. Garanti dışı olan cihazlarda sağlam parçayı değiştirip yenisini takıp kat kat fiyat alıyorlar zaten. Senden aldığı sağlam parçayı da bozuk olan müşteriye satıyor. Bir sorun olduğu zaman garanti dışıysa bile ürün "Garanti kapsamındaymış" gibi söyleyin derim ona göre arızayı dürüstçe çıkarıyorlar.
bnde uyanık sayılırım ama tutulduk ne bilim doğru söylüyorsun garanti kapsamı demek lazımdı
Silsağlam parçayı çıkartıp yenisini taksalar gene iyi kullanılmış takıp garanti süresi bitmesinden hemen sonra bozulcak ürün takıyorlarki akıllara zarar yani öyle bir ayarlanmışki kurulmuş saat gibi garanti süresinde bozulmayan parçalar biter bitmez arıza yapıyor :))
SilGeçmiş olsun canım..
takler canım en acısı tüketici hakları der dururlar onlarda birşey yapamıyor
Silah canım benim ya, çok geçmiş olsun her iki durum için de... yetkili servis olayının benzerini ben yaşadım, Allah böyle insanları ıslah etsin, paranın gittiğine mi yanasın, sinirlerinin bozulduğuna mı :( baban için daha çok üzüldüm, sonuçta adamcağız bir umut bağlamış, şifa aramış, sonuç: yalan, dolan...
YanıtlaSilkıyamet alameti bunlar hep.
teşekkürler selmacım insanların vicdanları kalmamış
Silgecmiş olsun, bunu facebook ta paylaşayım ki yayılsın
YanıtlaSiltskler haklısın paylaşalım
YanıtlaSilSavcılıktaki işlemler ücretsizdir. Herhangi bir harç ödemeden savcılığıca suç duyurusunda bulunabilirsiniz
YanıtlaSilöykemi 😳 onu değierlendireyim ozaman bilgi için çok çok teşekkürler
SilMerhaba savcılığa yapılan suç duyurusu için herhangi bir harç ödemeniz gerekmemektedir.
YanıtlaSilBU SAHTEKARLARIN ELİNE BİZDE DÜŞTÜK DERNEK OLARAK BİZİ DE DOLANDIRDILAR.OLMAYAN BİR ARIZAYA SEBEP 350 TL'MİZİ ALDILAR. MAKİNENIN ARIZASI GİDERİLEMEDİ.SORUN HALA DEVAM EDİYOR. HERGÜN BAKMALARI İÇİN ARIYORUM HERGUN GELİYORUZ DİYORLAR AMA OYALIYORLAR.ALDIKLARI PARA ZEHİR ZIKKIM OLSUN.DOLANDIRICILIĞIN YENİ BİR YOLUNU BULMUŞLAR.SAKIN BU NUMARADAN KİMSE SERVİS CAĞIRMASIN. NUMARASI 444 38 12 DİKKAT EDİN.
YanıtlaSilçok geçmiş ılsun hep geliriz diyorlar bizi kışın ortasında dondurdular böyle kazandıkları para içlerinden çıksın diyorum
Sil