18 Haziran 2014 Çarşamba

benri kuru şampuan - açık kahve sorunsalı


saçlarımda aşırı beyaz var, saçım normalden biraz hızlı uzadığından  10 günde dip boyam geliyor .
bunu bir süre ertelemek acil durumlarda kurtarıcı olsun ümidiyle aldığım benri kuru şampuan açık kahve rengi ile yaşadığım sorunu paylaşmak istedim. merak edip deneyecek olanlara fikir olsun


instagram hesabımda paylaşmıştım.
saçımın beyazlarını göstermek istedim ama çokda gözükmemiş:(

.

aşağıdaki resimde uygulama yapılmış hali topik gibi birşey bi garip hal aldı :(


sıkın ve parmak uçlarınızla karıştırın gibi bir ibare vardı  bende yaptım


ojemin haline bakarmısınız , renkli olanlara kesinlikle eldiven takın ibaresinin olması gerekli

hemen ojelerimi çıkardım , aşağıdaki iğrenç durumla karşılaştım :(((


tırnaklarımın dibine kadar girmiş kaldıki bu resimdeki hali yıkanmış fırçalanmış hali.

saçımda bu varken yatsam ne olur dedim kafamı yastığa koydum evet doğru tahmin ettiniz yastığıda boyamış:((

kısacası benri renkli kuru şampuan  sınıfda kaldı :( 

merak edenlere duyrulur 




2 yorum:

  1. Yıldızcım içinde ne var onun öyle ojen bile çıkmış :=0 Bu tarz şeyler saçlarındaki beyazlaşmayı hızlandırabilir tahminim,iyiki de erken reaksiyon vermiş,anlamışsın..

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)