22 Aralık 2014 Pazartesi

EGLANTINE ROSA DAMASCENA / DOĞA PAZARI

Bazı kokular vardırki içinizi huzur kaplar koku sizi eskilere götürür  işte benim için gül kokusu huzurlu kokulardan, kuzen çocuklarının doğum mevlütlerine götürür bebek kokusudur gül kokusu...


Eglantine Rosa Damascena; 

Giderek azalan yerel değerlerden Isparta Gülü’ne sahip çıkmak adına atılmış bir adım,

“Sadece gül” sloganı ile sosyal sorumluluk bilincinde, güzelliğin güzel yaşamaktan geldiğine inanan bir hareket,

Yüksek kalite ve üretim kapasitesi ile Avrupa standartlarında yerel üretim yapılabileceğinin ispatı,

Dünya çapında bir marka olmayı amaç edinmiş, en iyiyi arayan yeni nesil bir kuruluş,

Ve dünyanın gül bahçesi Isparta’dan yükselmiş, gülün mükemmelliğini insana taşımayı hedef belirlemiş bir markadır églantine.  Olarak anlatıyor kendisini






Bana gelen ürün  Eglantine Arındırıcı Yüz Temizleyici   Köpük formunda bir temizleyici. Islak cildinize masaj yaparak uyguluyorsunuz  nefis bir gül kokusu duruladıkdan sonra yumuşak gerilmemiş bir cilt. Benim karma bir cildim var ancak bazı temizleyicilerde cildim gerginleşiyor ve nemlendirene kadar rahat edemiyorum. Bu sorunu köpük temizliyicide hiç yaşamadım .  



Diğer ürün el kremi , el kremlerinde sonrasındaki yağlı hissi sevmiyor emsin pamuk gibi eller olsun diyorsanız bu ürünü size gözüm kapalı öneririrm. Çantaya atmalık minik el kremlerine bayılırım. 



Doğapazarı.com  dan temin edebilirsiniz bu miss kokulu ürünleri, bu güzel ürünle tanışmamı sağladığı için  kendilerine çok teşekkür ediyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)