22 Aralık 2014 Pazartesi

online alışveriş / hobisitesi.com

Bir önceki yazımda bahsettiğim online alışverişimi sizlerle paylaşmak istiyorum.

İnsanın o sıralar neye meraklıysa algısı o yönde açık oluyor .  Pintereste ahşap boyama ile ilgili resimlerde kayboluyorum.  Her boş anım örgü örerken neyi nasıl boyamalıyım diye düşünüyorum.

Evine yakın bu tür yerler olmadığını iletmiştim. Hal böyle oluncada  gelsin online alışveriş:)

Dekupaj kağıdı arayışımda bir sitede english home da gördüğüm desenleri resimleri görünce gözlerim ışıldadı resmen:))   Allahım bir tanede değil en az 20 tane beğendim eşim artık odanın duvarları dekupaj kağıtları ile kaplarsın diye dalga geçsede benim ahşap boyamadaki mutluluğumu gördükçe yaptığım her. Objeyi çok beğeniyor, tam destek hep destek :)

Hobisitesi.com  hobi ile ilgili ne ararsanız var;  dikiş, nakış, kumaş, ip, kurdele, boyalar, kumaşlar , dikiş makineleri  gibi gibi sayfaya bir giriyorsunuz saatler sürüyor halen ürünlere bakıyorsunuz. Evime yakın olsaydı gidecektim ama ne gerek var dedim online alışveriş imkanı 50 ve üstü ücretsiz kargo olunca tutmayın beni.

Evet kimse tutamadı ve ben teker teker ürünleri sepete atmaya başladım .


Önce neler lazım onları çıkardım yapacağım objelerde kullanacağım tekniklere göre ürünleri seçtim. Dekupaj kağıtlarında elimi bol tuttum:) boyalarda elimde olmayan sevdiğim birkaç rengi aldım, yağlı boya eskitme objelerde bayıldığımdan iki rengini aldım. Derken bir baktımki sepetim 100 lirayı aşmış  120 lirada şimdilik dur yıldız dedim .  




Hesaplı alışveriş yaparım bol keseden harcamam ama olay  o sıralar ilgim olan neyse gözüm aç olur . 
Ahşap boyama o kadar büyük bir denizki teknikler , boyalar , objeler derken inanın harcamalarınızı gözünüz görmüyor.


Gelelim yine alışveriş detayına ben bu alışverişimde havale yöntemini seçtim. Ürünlerim hazırlanırken adım adım beni bilgilendirmeleri onayımı almaları hobisitesi.com a güvenimi kazandı. Kısa sürede elime geçti sağlam paketleme ve boya nasıl olur birşey patlarmı yayılırmı derken tertemiz eksiksiz ve sorunsuz bir şekilde elime ulaştı.




Eşim ne dedi biliyormusunuz :) 'ojelerin yerini boyalar aldı bakıyorum ' ama yüzündeki ifadeden ojeden daha mantıklı bulduğu anlaşılıyordu :)))


Kursdaki bilgi ile yetinmiyorum. Ayrıca bu işin ustalarından gerekse beğendiğim projeleri yapan kişilere neler kullandığını soruyor youtube dan araştırmalarım sonucu videoları izliyorum. 

Yağlı boya eskitmeleri çok beğendiğimden bu işte kullanacağım materyalleri araştırdım . Bunun için açık renklerde kullanacağımız ürün burnt umber rengi



Koyu renk objelerdede van dyke brown rengini kullanmalıydım






Sonrasında hamur kabartma objelere bayılıyorum onun için hamur aldım:)



Hani dedim ya  yaptıklarına hayran kaldığım kişilere çekinmeden sordum. Objelerde genelde dekupaj kağıdını kullandıklarını öğrenince  bayağı bi dekupaj kağıdı aldım:) 






Becerebilirmiyim bilmiyorum ama elimdeki tablo gibi çerçevesiz objelere d.i.y yapıp yeni panolar yapmak istiyorum.


Online alışveriş yazılarıma hobisitesi.com u gözüm kapalı tavsiye ediyor ve sizi alışveriş resimlerimle başbaşa bırakmak istiyorum

Neler aldığımı 






Dediğim gibi sitede hobi ile ilgili herşey buluyorsunuz bende etamin bulmuşken 1 mt aldım bununlada güzel bir runner işlemeyi düşünüyorum. Kot iğnesi ise tamamen ihtiyaçdan :) 


Hadi bir iki tımbış resmi ile eskiye dönelim bir alışveriş bir tımbış paylaşımlarıma 



İnsanın bir kedisi olmalı onunla sabrı , sevgiyi tatmalı içinizdeki o güzel kalbi ortaya çıkartmalısınız . Evinizde olmasada sokakda sizin yolunuzu gözleyecek bir kedi mutlaka vardır 




İnsanın bir hobisinin olması bu hobisinin beğenilmesi büyük haz , ben yapamam demeyin lütfen bulunduğum yerde kurs yok demeyin youtube da eğitici videolar ve bu tür online sitelerden temin edebileceğini malzemelerle kendinizi hobinin sıcak kollarına bırakın ;)















5 yorum:

  1. Merhaba,
    İnternet üzerinden yaptığım alışverişler sonrası yaşadığım bazı sıkıntılardan sonra, artık alışveriş yapmadan önce iyice araştırıyorum. Tam da bu noktada bana çok yardımcı oldunuz. hobisitesi.com ' dan keçe siparişi verecektim ama güvenilirliği konusunda endişeliydim.Ta ki sizin yazdıklarınızı okuyuncaya kadar. Tekrar tekrar çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıkıntı yaşadığım şeyleride paylaşıyorum yardımcı olabildiysem ne mutlu . kolaylıklar dilerim

      Sil
    2. Bugun basima geldi siparis verdim hobi sitesinden gonderdikleri bildigin cöp aradim ozur dilediler gondereceklerini soylediler yaa bakalim basimdan asagi kaynar sular dokuldu ama bidaha kesinlikle siparis vermem ordan

      Sil
    3. Bugun basima geldi siparis verdim hobi sitesinden gonderdikleri bildigin cöp aradim ozur dilediler gondereceklerini soylediler yaa bakalim basimdan asagi kaynar sular dokuldu ama bidaha kesinlikle siparis vermem ordan

      Sil
    4. benim sorunsuz ve güzel bir slışverişdi . çok üzücü telafi ederler bence

      Sil

yorumun benim icin cok onemli;)