26 Şubat 2015 Perşembe

LA DIVA SABUNLARI


Keşke resimlerle birlikte bu miss kokularıda size ulaştırabilseydim.  Miss kokulu bu paket yani la diva sabunları ile tanışmam 3 sene önceydi sanırım a101 de görüp almıştım.

O vakte kadar banyoda duş jeli kullanıp sürekli kaşıntı oluyor tabiri caizse pul pul dökülüyordu cidim aşırı kurutuyordu. Bir arkadaşım duş jelinden olabilir herbal bir sabun dene demişti akabinde a101 de bu güzel sabunu almıştım.

Kurutma yapmaması , güzel kokması ve köpürmesi ile bayıldığım bir ürün.







Duş jelini ilk kez denicem :) 


Yolunuz A101 e düştüğünde halen la diva sabun almadıysanız bir alın deneyin . Fiyatı ilede gayet uygun olan bu güzel sabunları çok seveceksiniz .




http://www.ladivasabun.com




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)