20 Mayıs 2015 Çarşamba

AMUTİYA ARGAN OIL KOZMETİK

Bu gün kapımı çalan kargo ve içinden çıkan amutiya argan yağı içeren kozmetik ürünleri günün mutluluk kaynağıydı .  kargoyu elime aldım miss gibi bir koku . 

Amutiya 2008 yılında işinde uzman kişiler tarafından yaratılmış sonrasında İtalya patenti alarak üretimi İrana taşımış ve İranın önemli markalarından  biri olmuş.




İranlı hanımları bilirsiniz arabic makyajlarını gözler vurgulanır bol sürme, bol kirpikle  bize göre ağır ama bir o kadar etkiliyici makyajları vardır. Amutiya İran da özellikle maskaraları ile tanınmış bir marka ve Türkiye pazarına girmeyi planlıyor.


3d maskaralrını en kısa sürede deneyip ahh birde net resimleyebilirsem sizlerle paylaşıcam. 



Ben elime alır almaz elimde denediğim fondoteninden bahsetmek istiyorum . Fondoten elime resmen sabitlendi vede pudra bitirişli. Biraz tenimden koyu ama bunuda bronzer gibi kullanmayı düşünüyorum:)






Ürünler argan yağı içeriyor temiz içerikli vede hayvanlar üzerinde test edilmiyor.  

Ambalajlar sade ve şık . 

Şu an için satışı yok yakın bir zamanda Online satış başladığında sizleri bilgilendiryor olucam.

Bu güzel ürünler için Amutiya ailesine ve Doğan Bey'e teşekkür ediyorum.







2 yorum:

yorumun benim icin cok onemli;)