20 Mayıs 2015 Çarşamba

COULEURS - Q NET


Yeni markalara devam :) hiçbir kadın düşünememki makyaj malzemelrine kayıtsız kalsın . 

Kargocular bu aralar benden kimliğimi istemiyor imza bile attırmaya lar oluyor , yalnız ben kimim niye bu kadar ürün geliyor yüzlerindeki o soru işareti beni çok güldürüyor. Birgün bir tanesinin sormasını bekliyorum:)

Gelelim yeni markamıza Couleurs , qnet Tükiye tarafından üretilen yerli bir marka. Ambalajları silikonumsu bir his kadife gibi siyah şık . Denemem için gönderilen renklerde en rağbet görecek cinstden. 






Birbirini tamamlayan renkler seçilmiş. Nude tonlarda bir göz makyajı ve çarpıcı bir kırmızı. Woooohooo diyorum gelin olduğum gün bile kırmızı ruja cesaret edememiştim :)))


Couleurs fransızca renk anlamına geliyor. Şimdilik qnet.com.tr da satılıyor.  Yerli markaların highend ürün lerle yarışmasını istiyorum diliyorum. 

Teşekkürler qnet Türkiye 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)