27 Ağustos 2015 Perşembe

Bepantholle gücünü göster / Trnd

Geçenlerde Trnd den içi Bepanthol ürünleri ile dolu bir paket aldım.




Öncelikle trnd içinde ilkkez yer alıyorum ve ilk deneyimleme şansı bulduğum markanın Bayer gibi senelerin markası olması güven duygusu ile başlamamı sağladı. Öyle ya evde olmazsa olmaz bir asprin birde Bepanten vardır ikiside Bayer e ait ürünler 




Paketin içinden bir tam boy ve numuneler çıktı , bilgi kitapçıkları ve de pazar araştırma anket i





Göz altıma ayrı elime ayrı ürün kullanmam diyenlerdenseniz Bepanthol size göre. Ayrıca ürünün medikal bir ürün olması içinde pro vitamin b5 içermesi denenmeye değer olması demek .

Ürünleri ilk akraba ziyaretimde yanımda götürdüm. Hem numuneleri kendilerine hediye ettim hemde anketi doldurduk.  Sohbetin en güzel yanı herkesin elinde bir beponthol kimi elime kimi yüzüne sürüp denemesi üstelik çeşitli yaş grupları . Anketlerimi trnd sayfamada aktardım:) 



Eee madem bayer hemen yaranın üzerinede süreriz dedi yengem :) üründen haberdardı ve deneme fırsatı sunduğumdan resimlerede izin verdi:) 


Ürün içersinde parfüm , koruyucu madde ve renklendirici olmaması alerjisi olanlar için artı bir özellik .

Su bazlı olduğundan cildinizde yapış yapış bir his bırakmıyor hızlıca emiliyor . 

İlk denek olarak eşimi seçtim :) yüzünde her ürünü kullanamıyor medikal ürünler kullanması gerekiyor nemlendirici kullanmaz ise burun çevresi kızarık ve pulpul oluyor . Bepontholu yaklaşık 1 haftadır kullanıyor ve aksi bir durum gözlemlemedik. Benim cildim alerjik olmadığından rahatlıkla kullanıyorum, önemli olan onun cildindeki reaksiyondu ondada bir sorun yaşamadık.



Daha numune ürünlerim olduğundan bir kezde arkadaş çevremde deneme fırsatını vericem kendilerine.


Ürün deneyimleme şansı verdiğinden dolayı Trnd ailesi ve Bayer ailesine teşekkür ediyorum.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)