22 Ekim 2015 Perşembe

kış hazırlığım

emekli oldum ilgi alanım değişti :) 

ilk açtığım zamanlar ilgi alanım ismimdende anlaşılacağı üzere makyaj ,oje şimdi hobiler , kış hazırlıkları oldu :)

ağustos ayı gelince bir kış hazırlığı telaşı başlıyor .  mutfakda olmak çalışırken ne kadar eziyetdiyse şimdi o kadar zevk. 

tabletimi alıp mutfağa giriyorum ya sevdiğim bir dizi ta sevdiğim müzik açıp kış hazırlığımı yapıyorum. 

yemek bloggerı olmadığımdan tarif vermek bana düşmez ben cahşde jibej tarifleri ile herşeyi yapabiliyorum :)

25 kgdan domateslerimi yaptım



ilkkez denediğim yağlı turşum (iki kavanoz yaptım ) güzel olursa seneye daha fazla yapıcam


biber kızartması (sıcakken ters çevrildi , domateslerde bu şekilde) bunlar çok acı olduğundan sanırım yemeklere koyucam  o kadar acı 


geçen sene denedim patlıcanınıda yapmıştım bu sene yspmadım . taze fasulye kavur domates ile pişir sıcakken koy ve çevir ( bu yöntemle herkes konserve yapabilir ;)) kışın o kadar rahat oluyorki aç soğan kavur ve konserveyi dök pişir :) 


bunlarda normal biber kızartmalarım . kahvaltıda bayılırım:)


ezme turşu ımmmm nefis geçen srnelerde yaptım annemlerde bayıldığından onlarada yaptım . tarif cahide jibek :)


bunlarda benim canım turşularım çok fazla dimi annemede yaptım. 

tarif kornişon tarifi kemalpaşatatlısı blogundan :)

diğerleri cahide jibek (reklam almışım gibi ) 





herşey güzelde bilen birisi bana turşu suyum neden bulanır söyleyebilirmi

ağız tadı ile yemeği Allah cümkemize nasip etsin.

biran önce ülkem güzel günlere kavuşsun.

özgür, mutlu günlere inşallah ayrışmadan 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)