16 Kasım 2015 Pazartesi

kokulu taş ve sabun alışverişim / ECRTRADE

hobili günlerim devam ediyor . uzunca bir süredir kokulu taş ve sabun yapımı ile ilgili videolar seyrediyordum. geçen sene eminönü gittim ama ne alacağımı bilmediğimden elim boş çıktım dükkanlardan.

ahşap boyamaya ilk başladığım gün kursa gelen bir satıcı başlangıç seti adı altında en fazla 40 liralık paketi bize 70 liraya satmış  bunu daha sonra online alışverişlerde hangi ürünleri alacağımı bildikçe  gördüm ama işişden geçmişti. bundan dolayıdırki dükkanlardan elim boş çıkmış aynı kazıklanmayı bir daha göze alamamıştım. nasıl bir vicdandırki bilmiyo satılmış satılmıştır diye zaten karı olan bir ürünü iki katı paraya satmak Allah vicdan versin ne diyim. 

kokulu taş ve sabun ürünleri için çok baktım hem kaliteli hem uygun fiyatlı olmalıydı . takip ettiğim bir blogda gördüm hemen face hesabından ECRTRADE ürünlerine ulaştm. Barış bey bütün sorularıma büyük bir sabırla cevap verdi. bunca senedir online alışveriş yaparım gözüm kapalı tavsiye edeceğim bir satıcı kendisi.

öncelikle sıfır bilgim olduğunu ilettim ve ne istediğimi söyledim. kalıp seçmemi istedi ve istediğim renkleri ve kokuları sordu. ECRTRADE hesabında albümler bölümünden kalıplara ulaşabilirsiniz. işiniz çok zor söyliyim o kadar güzel kalıplar varki . üç tane kalıp beğendim.





sabun , sabun için renk, koku , kalıp ve taş tozundan oluşan paket inanılmaz sağlam bir paketlemeyle geldi . doğrusunu söylemek gerekirse ben kargo gelir kimbilir kaç para olur dedim 5 lira kargo parası ödedim inanamadım. bir önceki paketime 7 lira ödemiştim dosyaydı bu bildiğiniz ağır bir koli :) 




bendeki kokular baby ve soft nasıl kalıcı nasıl güzel 

işte kalıplarımdan melek kanadı . bayılıyorum melek figürüne . 


buda baykuşum minnoşum


buda minnoş bebek . melek ve bebek ECRTRADE hesabının profil resmi o kadar beğendimki direk siparişim bu iki kalıp oldu.

gözüm vosvos ve minik çerçeve kalıbında kaldı:) 


ilkkez kokulu taş yapıcağım için kalbim pırpırdı kendimede güvenim yok ne yapıcam ayyyyyy kırılırmı derken başladım yapmaya


öncelikle kendinize bi ölçü kabı ayarlayın ben kırmızı ölçümü bunun için ayarladım. bir ölçüye yarım ölçü su (kimi ılık kimi soğuk yazmış , kimi ise kaynamış ben kaynamış kullandım) bir kaba döküp bire yarım ölçü su ile iyice karıştırın ve kalıplara dökün. bir kaç pıtpıt yapın hava kabarcığı çıksın. sonrası bekleyin  ben 1 saat bkledim garanti olsun dedim .


sonrasında silikon kalıplarımızı esneterek dikkatlice çıkartıyoruz . çık korktum kırılırmı dedim ama maşallah hiç bir problem yaşamadım. 


nasıl ama :))) bebişin popişini ısrırım bn çok tatlı :) 



bayıldım gldim gittim sevdim kendimle övündüm başardım dedim.  bu cicoşları beyaz yapıp boyayabilirsiniz  ben melek kanadını ahşap objelerimde kullanmak istiyorum.

taş tozlarının kaliteli olması gerekliymiş tüm yazılarda ben buna dikkat edilmesi gektiğini okudum ve ilk alışverişimde ECRTRADE Barış beyi bulduğum için çok şanslıyım. 

benim gibi pimpirikli birisiyseniz sordukça soruyor doğruyu arıyorsanız vede kokulu taş yapayım ben diyorsanız doğru adres ECRTRADE 


ECRTRADE hesabında Barış beyin işini ne kadar sevdiği her konuyu detaylı anlattığını vede resim altındaki yorumlardanda müşterilerinin ne kadar mmnun kaldığını bulabilirsiniz. 

geçen bir yazısında kargo ücretini öyle detaylı anlatmışki işine ve müşterilerine verdiği değeri anlayabilmek için yeterli bir paylaşım olmuş.

bazı satıcılar vardır denk geldinizmi bilmem başından savar , kimi vardırki sattığının ne olduğunu bilmez , bazısı vardır bedava dağıtıyormuş gibi hareket eder online alışverişi seviyorsanız denk gelmişsinizdir .  

ben doğru adrsimi buldum sizde arıyorsanız benden söylemesi arada elinde kalan kalıpları ucuza satıyor. bugün kaçırdım paylaşımını ama ücretsiz numune gönderimi bile oluyor ama sınırlı sayııda tabiki o zaman hesaplarını takibe alın ;) 




bu da instagram hesabı  ecrtrade 

miss kokulu günler diliyorum , 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)