24 Şubat 2016 Çarşamba

abajurlari yeniliyorum

hani derler ya, gelinlik koltuklarım diye, hah işte bu abajurlar da benim gelinlik abajurlarımdı. O zaman sarı olan yatak örtüme takım aldığım ve sapasağlam olan abajurlarımı atamadım, kıyamadım ve ben bunları neden boyamıyorum dedim.
malzemeler
eski abajur :)
mavi akrilik boya
rolyef pasta (inci beyazi rengi)
ponpon sunger
stencil
dantel
spatul
beyaz tutkal
stencil yapistiricisi

Aldım elime en sevdiğim mavi akrilik boyamı, ponpon fırçamı, pıtpıt boyadım üç kat,
image
katlar arasında kurumasını bekledim.
Sonra en sevdiğim teknik olan rölyef pasta teknigi stencili stencil yapistirici spreyi uygulayip
stencili  abajurun uzerine koyup rolyef pastayi spatul yardimi ile uyguladim.

rolyefi su sekilde stencil ile cekiyorsunuz
image



Sonra da ulaşamadığım düzgün boya olmayan yere dantel lastik vardı, onu beyaz tutkal ile yapıştırdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)