8 Şubat 2016 Pazartesi

koltuk kaplama - d.i.y

bu koltuğum ikea dan aldığım krem rengi bir koltukdu

ilk önce alttaki renk ile yenilemiştim. o vakit ev venge ile dolubiraz renk katsın diyede yine bu boğucu rengi seçmişim :)))


sonrasında turkuaz sevdam olunca duck kumaş ararken bu deseni buldum. hemen ğmraniye kumaşçılardan metresi 10 liraya aldım.


koltuk öyle sağlam birşey değil içini açınca bu şekilde biraz uyduruk birşeyle karşılaşsınızda 7 senedir kullanıyoruz ikinci değişimi bir daha da değişmez çöpe gider:)))



ben ilk kapladığımda üstündeki kumaşı söküp patron yapmıştım . düz olsa kolayda bu şekildeki koltuğa esnemeyen bir kumaş ise kafayı azıcık cozutturuyor 

neyse yine biraz patron ile biraz sök çıkar düzelt ile diktim eşimlede altdan zımbaladık 



bu renge bayıldım iç açıcı oldu.


evin her tarafı kendi yaptıklarınızla dolu oluyor magazinlik benim boyadığım . lambederin kılıfını ben yaptım  koltukların ortasında duran bu sehpa bir zamanlar vengeydi :)))  evcilik oynamak gibi .
emeklilik böyle sanırdımki tüm gün yatıcam ama yatamıyorum  :)))


instagramda paylaşıyorum ama burda tüm salonumu sanırım paylaşmadım:)  vengeden kurtulmak ruhuma iyi geldi . beyaz iyidir , renk iyidir


renkli günler ;)


6 yorum:

  1. Çok iç açıcı olmuş Ayrıca salonun tamamını merak ettim. :) Şimdi hemen instragramdan seni takip edeceğim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş. Turkuaz benim de favorim. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turkuaz aşkı başka mint başka :) teşekkürler

      Sil

yorumun benim icin cok onemli;)