7 Mayıs 2010 Cuma

BENİ OKUYAN VE YAPMAYAN ARAP OLSUN:)

hatırlarmısınız bunu çocukken (bloğu okuyan 80 yılı ve daha küçükler hatırlamaz sorry) birşey yapmayınca bunu yapmazsan arap ol derdik tam olarak böylemiydi söz:)

şimdi benim bloğuma üye olupda hediye postumu sitesinde yayınlamayan sevgili izleyicilerim yapmazsanız arap olun dermişim:)

arap olmak kötümü arap derken zencimi demek istiyorduk acaba? neyse konuyu atlamayayım birden aklıma geldi neden dedim benim canlarım katılmıyor hepsi kampanyama neden postlarını yayınlamıyorlar yoksa hediye postu yayınlamak çokmu kötü ben bir sıra bu hediye postlarına okadar takmıştımki nerdeyse bunun için sadece blog açacaktım. şimdi dikkat ediyorum bazı arkadaşlar hediyeler çooook çoook güzel ise katılıyorlar işte benim gib iyarım elma gönül alma ise katılmıyorlar ;)

neyse herkesin güzel canı saolsun hep tanınıpda ne olacak dimi :) büyük ihtimalle benim hediyede blogu olmayan bir arkadaşa gidecek çünkü katılımcıların çoğunun bloğu yok:) beğenip katılan arkadaşlara şimdiden tşk.ler beğenmeyip katılmayanların canı saolsun diyorrrrrrr cuma gününün son 1 iş saatine girmiş bulunduğumuzu müjdeliyorum.

öpüldünüz kızlar;)

6 yorum:

  1. açıkçası ben hediye postlarına blogda yer vermiyorum artık çünkü arka arkaya yazınca okuyanlara fenalık geliyor.. bu yüzden :)

    haftasonu yaşasınnnnn!

    YanıtlaSil
  2. canım ilk ben yayınlamıştım. işallah kazandığım ilk hediyede senden olur :)

    YanıtlaSil
  3. ben duyurumu yaptım..ama mümkünse gene de arap olmak istiyorum biraz, olmadı 2-3 ton koyulaşabilirim..çok beyazım çoook :)))

    YanıtlaSil
  4. ben blogumda faceimde her yerde yayınladım canım katıldım arkadaşlarımında katılmasını sağladım:)))

    sende benim blogumda ki kampanyalara katıl hadi bende üzülüyom :(((

    cicikanworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Yaw sen napacan katılanı katılmayanı ver kurtul(bana) aa :D

    ben bu hediye olaylarını yeni keşfettim ki 3,5 yıllık blogger olacam nerdeyse

    Baktım bloğumda yer verdim 40 çekilişe aa kendi yazılarım yok oldu hiç hoş olmadı ben de kampanyasever die açtım blog :)

    ha bu arada bir izleyici kitlesi oluşturma telaşı aldı başını gidiyor bloglarda

    benim izleyicim çok az ama bunun hiç bi önemi yok ben şahsen rahatlamak ve googledan arama yapıp gelenlere yardımcı olabilmek adına yazıyorum daha çok.ben çünkü blog olayını nette dantel örneği ararken keşfetmiştim.

    Şimdi kendine şunu sor milet seni izlesin die mi yazıyorsun yoksa kendini iyi hissettiğin için mi yazıyorsun?

    Bence sıkma canını 123 izleyicin olmuş :D bak ben 3,5 yıllık blogger'ım ve 58 izleyicim var ama önemi yok :)

    gerçi ben fulyailkim.blogcu.com'da yazıyordum eylülden beri bloggerdayım

    YanıtlaSil
  6. aslında verilen hediye ile katılıp katılmamanın çok fazla alakası yok ayrıca verdiğin hediyeler çok güzel.
    bloğlarda o kadar çok kampanya varki insanlar yetişemiyorlar yayınlamak için.:)
    ben katılmıştım kampanyana umarım katılımcı sayın fazla olur.
    sevgiler.

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)