10 Mayıs 2010 Pazartesi

pazartesi modu :(

şu an anlamını bilmediğim bir sıkıntı var içimde , melankolik olduğum için hemen beni üzen bir şarkı dinlerim:)
şu an kulağımda dinlediğim şarkıyı size yazıyorum;


Yalnızım ben çok yalnızım
buymuş benim alınyazımm
ister uzak ister yakınnnnnn
anılar beni rahat bırakınnnnnn

yalnızım ben çok yalnızım
buymuş benim alınyazım
ister uzak ister yakınnnnnn
anılar beni rahat bırakınnnnnnn

artık dönsende dönmesende
ne çıkar beni sevmesende
bir kadehim var bak elimde
hasreti içiyorummmmm

inan sevgili küskün değilim
yalnız hayatta tek isteğim
gönülde bana uzanacak
dost elinin delisiyim

artık dönsende dönmesende
ne çıkar beni sevmesende
bir kadehim var bak elimde
hasretiiii içiyorummmmmmm

yalnızım ben çok yalnızım
buymuş benim alınyazımmmm
ister uzak ister yakınnnnnnn
anılar beni rahat bırakın


:(((( sizler bu lanet p.tesi ruh durumunuz nasıl???
herkese çooook güzel bir hafta diliyorum , umarım akşama kadar bu modum değişir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)