19 Temmuz 2010 Pazartesi

ARMUT KOLTUK

balkonuma armut koltuk istiyorum, bin çeşit fiyat var. koçtaşa gittim bi üzerinde koçtaş yazısı yoktu turuncu suni deri 70 lira pahalı geldi doğrusu:)
internetden bakıyorum 35 tl. bile var ama satıcı ile mailleşmemden çokda net cevaplar alamıyorum. ödeme nasıl olacak dedim firma bana hesap numarasını geçti:)
varmı istanbulda alabileceğim yada internetde bakabileceğim bir adres?

aslında yerlerede suni çim istiyorum yani balkonumu minik bir bahçe olsun diyorum. koçtaşda onada baktım vardı ama nasıl sert ve altı plastik yani ben paspaslar gibi delik delik olur yumuşak olur alır banyoda yıkarım dedim ama nerde:)
şirin bir balkon için öneriler bekliyorum ;)

1 yorum:

  1. Türkiye'nin en iyi armut koltuk firmasi Brg Minder'dir. Tavsiye ederim
    http://www.brgminder.com.tr

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)