20 Temmuz 2010 Salı

çokmu kötüyüm:( yoksa çokmu şüpheci

bazı bloglarda hediye kampanyası yapılıyor ben hediyeleşme bloguna dönse bile onları yayınlıyorum birileri duysun izleyici sayıları artsın diye, tamam tamam hemde şansımı deniyorum:)
ama nedense bazı arkadaşlar bana güven vermiyo talihli şu diyo o kişinin isminin üzerine gidince bi bilgiye götürmüyor bloga götürmüyor olabilir blogu yoktur ama hiçbir link ibaresi olmuyor.
hediyelerde inanılmaz hani hep marka ürünler ee böyle oluncada izleyici sayısı anormal şekilde artıyor Allah artırsın gözüm yok ama sizede oldumu hiç şüpheye düştünüzmü?
yaaa çokmu kötüyüm:(

3 yorum:

  1. Bazen ben de bu şüpheye düşmüyor değilim...
    Kötü insan olmakla ilgisi yok ki,
    Şüpheci olmak ta kötü bir şey değildir...

    YanıtlaSil
  2. ?????????????????????????????????????????????????

    YanıtlaSil
  3. Selam,Ben bir çok blogdan hediye kazandım.Güvensizlik duyduğum bloglar da olmuyor değil bunun yanı sıra..Benim de bloğumda hediye çekilişim var beklerim..

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)