5 Ocak 2011 Çarşamba

kurban bayramında yedikule hayvan barınağı ziyareti ;)

bayramın birinci günü avrupa yakasına annemlere geçtik onlardan erken kalkıp yedikule barınağının yolunu tuttuk sora sora bulduk. bu bayram kurban kesmek veya kesecek kurumlara bağışda bulunmadım ufak tefek birşeyler aldımı (makarna, petibör bisküvi, süt) bi hayvan öleceğine korunmaya muhtaç olan birkaçının karnı doysun dedim.

gittiğimde saat 15.30 olmuş ve mama saati geldiğinden içeriye alınmadık:) çünkü yemek saati oludğundan hayvanlar tedirgin oluyormuş. başka bir zaman gideriz diye ısrar etmedik barınak çıkmaz bi yolda gibi düşünün barınağın kapısındadada kulubeler var ve bir sürü yavru köpek öyle tatlılarki büyükküçük bir sürü köpek etrafınızı sarıyor zaten hepsi kafa okşatma derdinde . öyle tatlılarki , herkese tavsiye ediyorum. hayvan sevmeyenler bile gidip içlerindeki o duyguyu ortaya çıkarsınlar diyorum . hayvan sevgisi olağanüstü. peluş yeleğimin ponponları çekiştirdi yavru köpişler
üstüme tırmandılar hele bitanesi uslu uslu kucağımda durdu öyle tatlıydıki al git işte keşke bahçeli bi evim olsa dedim hemen alırdım o tombiği.

Allah Meral Olcay Hanım'dan razı olsun çok acayip bi yürek , bi dahakine nevaleleri alıp yine gidicem bu sefer meral hanım ile tanışıcam :)
ogün bi TV programında rastladım okullar makarna kampanyası yapıp herkes bi makarna alıp toplanıp barınağa gidiyorlarmış süper dimi. keşke bir sürü hayvansever öğretmen olsa onlara aşılasa. ayy pis dokunma , yok pireleneceksin gibi sözler bilinç altına yerleşip hayvansevmez çocuklar yetiştiriyoruz :(

bu dünya onlarında dünyası paylaşmayı bilelim yardım edenlere deli gözüyle bakılan bir ülkedeyiz Allahım ne komik dimi?

benki çocukken bir arkadaşımın üstüme bi kedi yavrusu atmasıyla tırsmış yıllarca kedileri uzakdan görsem bile yol değiştirmiş birisiydim ben attım üzerimden bu korkuyu hepiniz atabilirsiniz.

birkaç resim eklemeye çalışıcam sizler için ama resimler evde şimdilik resimsiz okuyun :)

kimse beni takip etmiyor sanırım artık tek bir tanede olsa yorum göremiyorum:( neyse duygu sömürüsü yok 271 kişi olmuş geçen sene 18 ocakda blogumu açtığımda 1 tane için ne kadar sevindiğimi hatırlayayım dimi:)

sevgiler

1 yorum:

  1. canim ne kadar guzel birsey yapmissin allah senden razi olsun.

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)