13 Haziran 2011 Pazartesi

H&M :)

haftasonu H&M marmara forumdayım. nasıl güzel şeyler insan aklını kaybediyor. üstelik ucuzda :)
babetler 25 lira :) artık her şey bana pahalı geliyor bershka dan 40 liraya aldım babete kazıklandım dedim:)
elbise aldım 39 liraya (sitesi doğru düzgün çalışsa resmini bulup göndericem ama:))
yüzük seti aldım 2 set - 8 tanesi 9,9 muydu 9 muydu hatırlayamıyorum
bi dore sandalet aldım 25 lira:)

ya hepsi güzeldi yani oradan birşey almadan çıkmak imkansız . benki kendini bilen harcama yaparken kendimi kaybetmem :)))) ama H&M de kaybediyorum :))))))
eşim bile tereddütle yaklaşmıştı bayıldı onada aldık kot, gömlek, tshirt bayıldı şimdi en sevdiği kotu H&M :)

bide anadolu yakasına yapsalar:) ne iyi olurdu , duyyyy sesimizi H&M her yere istiyoruz mağazanı:)

bi eksisimi var desem bilmiyorum satış görevlileri hiç gözükmüyor öyyyyle tepemde dikilmelerinede ifrit olurum ama bunları bulamıyorsun , birde sanırım çok satışdan dolayı biraz yüzler gülmüyor:))))))) benden söylemesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)