7 Haziran 2011 Salı

mutsuzluk nedir ? havalar kapalı diye .oku havalara atmışken aniden yaz geldi güneş açtı ben daha da mutsuzum:(
insan kendini nasıl mutlu edebilir. içimden ne giyinmek ne oje sürmek ne resim eklemek hiç hiç hiç birşey yapmak gelmiyor. bu moddan kurtulup bi silkinmeliyim ama nasıl??

bir sürü şey aldım ojeler , dudak ve göz kalemleri, oje matlaştırıcı , silikon saatler eee çeksene bi resim eklesene dimi
daha 1-2 ay önceki resimleri telefonumdan pc me yükleip bi post hazırlayamadım değilki yenileri ekliyeyim.

sizler bu modda olunca ne yapıyorsunuz , sanki hiçbir işimi tam yapamıyorum vakit yetmiyor herşey yarım kalıyor:(

mutsuzum dostlarım mutsuzum mutsuz:(

arada hediye postlarını yapıyorum ne bileyim bi iki kelime yazayımn diyorum artık okunmuyorda blogum eminim çünkü not bile bırakılmıyor her işde olduğu gibi bu işdede başarısızım

oturup saatlerce içimi dökmek istiyorum ama sonucunda birşey olsun istiyorum boşyere konuşmak değil

offfffffffffffffffffffffffffff, kalın mutlulukla sağlıcakla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)