25 Temmuz 2011 Pazartesi

oda öldü :(

yorum yapmıcam çok gençti :( en sevdiğim şarkısının sözlerini paylaşmak istedim.

dinlemek içinde
http://www.vidivodo.com/604443/amy-winehouse-_-you-know-im-no-good


You know I'm No Good - Amy Winehouse



Meet you downstairs in the bar and heard
Barın alt katında buluştuk ve birbirimizi dinledik
Your rolled up sleeves and your skull t-shirt
Önce kollarını geçirdin sonra da kafanı tişörtünden
You say why did you do it with him today?
Neden onunla yapmadığımı sordun bugün
And sniff me out like I was Tanqueray
Ve burun kıvırdın bana içkili olduğumda olduğu gibi

Cause you're my fella, my guy
Çünkü sen benimsin, benim erkeğimsin
Hand me your stella and fly
Yıldızlarda buluşalım ve uçalım
By the time I'm out the door
Bu arada dışarıdayım
You tear me down like roger moore
Beni kırdın Roger Moore gibi

I cheated myself
Kendimi kandırdım
Like I knew I would
Olmayacağını bildiğim halde
I told ya, I was trouble
Söyledim ya, berbat haldeydim
You know that I'm no good
İyi olmadığımı biliyorsun

Upstairs in bed, with my ex boy,
Yatakta eski erkek arkadaşımlayım
He's in the place, but I cant get joy,
O burada ama ben eğlenemiyorum
Thinking of you in the final throws, this is when my buzzer goes
Son adımda seni düşünüyorum, sana sinyal gönderirken

Run out to meet your chicks and bitter
Hadi koş piliçlerinle buluşmaya, çok acı
You say when we're married cause youre not bitter
Evlendiğimizde derdin seni kırmayacağım
There'll be none of him no more
Artık onun hiçbir şeyi olmayacak
I cried for you on the kitchen floor
Senin için ağlamıştım mutfakta,yerde

I cheated myself
Kendimi kandırmışım
Like I knew I would
Olmayacağını bildiğim halde
I told ya, I was trouble
Söyledim ya berbat haldeydim diye
You know that I'm no good
Biliyorsun iyi olmadığımı

Sweet reunion, jamaica and spain
Tatlı bir birleşme, Jamaica ve İspanya
Were like how we were again
Yine birlikte olmuştuk onun gibi
I'm in the tub youre on the seat
Teknedeyim , sen de orada oturuyorsun
Lick your lips as I soak my feet
Islat dudaklarımı ayaklarımı ıslattığım gibi

Then you notice lickle carpet burn
Sonra halının tutuştuğunu farkettin
My stomach drops and my guts churn
Midem ve bağırsaklarım sallanıyor
You shrug and it's the worst
Omuz silktin ve daha kötüsü
To truly stuck the knife in first
Dürüst olmak gerekirse ilkinde bıçak yapış yapıştı

I cheated myself
Kendimi kandırmışım
Like I knew I would
Olmayacağını bildiğim halde
I told ya, I was trouble
Söyledim ya berbat haldeydim diye
You know that I'm no good
Biliyorsun iyi olmadığımı

2 yorum:

  1. en yakın arkadaşımın bebeği oldu..onu kutlamaya hastaneye gitmiştik..cep tel.ime bu haber geldi..hayat çok garip ve acımasız...yazık oldu...:(

    YanıtlaSil
  2. en çok sevdiğim şarkılarından biriydi gerçekten yazık oldu :(

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)