21 Temmuz 2011 Perşembe

www.1kapsu1kapmama.com



bugün hotmailime mia postadan gelen bir haberi sizlerle paylaşmak istedim.

www.1kapsu1kapmama.com

evdeki canlarımızın keyfi yerinde ya sokakdaki sahipsiz canlar istedikleri 1 kap su 1 kap mama
camımızın önüne, evimizin önüne 1 kap su koysak birkaç kuş birkaç kedi köpek susuzluğunu giderse
yemediğimiz bize fazla gelen ekmekleri, yemekleri çöp yerine bir kap içinde suların yanına koysak
biraz daha duyarlı olsak bu dünyada bizimle birlikte bizim bakımımıza muhtaç okadar çok can varki
bizim oturduğumuz site Allaha çok şükür çok duyarlı siteyi kendine mesken edinen kedilere mama
veriyoruz bahçemizde güzel güzel yaşıyorlar çokda güzel oluyor bu tür görüntüler .
diyelimki bunları yapmıyoruz yapanları lütfen kınamayalım , onların bakmalarına sevmelerine izin verelim ne olur :(

belediyeleri okadar çok kınıyorum ki barınak yerine bellirli noktalara mama ve su koysa , o yemyeşil alanlarda güzel canlar barınsa çokmu zor bunları yapmak . 1 aylığına dikilen lalelerin parasıyla kaç can bakılır:(

2 yorum:

  1. Ahhh ahh! Bu belediyeler var ya... Babalarının parası gibi abuk sabuk şeylere harcıyorlar o kadar parayı. Allah bilir hangi akrabalarını besliyorlar? Döşenen kaldırımın Belediye Başkanı beğenmedi(!) diye sökülmesinin başka bir açıklaması olabilir mi?

    Kocaeli Belediyesi takdire şayan bu konuda. Mamamatik diye bir düzenek yapmışlar, bir tarafında su bir tarafında mama, sabitlemişler bir güzel de. Görevliler düzenli dolduruyorlar. Bir de benim oturduğum yerde Ataşehir Belediyesi'nin görevlileri geziyor, mama su bırakıyorlar sokaklara. Ama böyle sabit bir düzenek olmadıktan sonra ne kadar verimli, bilemiyorum.

    İnsanımız bilinçlenmedikçe, belediyeler ne yapsalar boşa gider gerçi. Apartmanımızın temizliğine gelen bir kadın var. İlk taşındığımda bahçeye koyduğum mamaları suları atıyordu hep. Tatlı dilden anlamayınca biraz çirkefleşmiştim :) Kışın ellemez olmuştu, yaz geldi yine kayboluyor benim kaplar. Tenhada kıstırıp farklı bir dil kullanmayı düşünüyorum bu sefer :)

    Sözün özü, sokaktaki canlarımızı ihmal etmeyelim :)

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. işte bu kadar kocaeli yapıyor istanbul yapamıyor yazıklar olsun:(

    ataşehirde süpermiş valla

    ha sorma apartman görevlisine ben hep sıkı sıkı tembhlerdim bu kap burada dursun diye ama onlara o kaplar batar
    tenhada kıstırınca bana da söyle bende geleyim;)

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)