22 Şubat 2012 Çarşamba

alisverissssssss - Ecem Grup

insanin yasi 42 olunca cildine daha bi dikkat etmesi gerekiyor:) dogal urun arayisindaydim epeydir h.sonu arkadasimla caddede bulunan Biostore gittim

ve teker teker tanitacagim urunleri aldim:)

yuz kremi antiaging ile basladim alisverise

EFFECT BITKI OZLU YUZ KREMI
anti aging




bitki ozlu goz kremi malum goz altlarim fecaat durumda goz kremi sart
EFFECT BITKI OZLU GOZ KREMI
anti aging




gul suyu olmadan olmaz %100 naturel bir gul suyu tabikide tercih ettim

OWO REAL NATURAL GUL SUYU

<

malum yas gectikce kasda kiprikde saclar gibi eski formunda olmuyor ayri ayiri kas ve kirpik yagi da var ben bunu tercih ettim bir tarafi kas icin bir tarafi kirpik icin
EFFECT KAS VE KIRPIK BAKIM YAGI






E tabikide saclarimida unutmadim

ECEM SAC BAKIM YAGI




birde defne şampuanı aldım ama onun resmini yüklemeyi unutmuşum.
her ürünümü kullandıkça sizinle etkilerini paylaşmak istiyorum, hayat paylaşınca güzelllllll:)

baktim internetde satilan sitelerde var ama gorerek bilgi alarak almak daha hos oldu bittikce internetden alirim cunku net aliverise bayilirim

www.ecemnaturel.com
Urunlerle ilgili bilgide aldim hizmetde sinir yok goruyorsunuz:))

Ürünler doğal içerikli sadece TABDER’e üye olan Aktarlarda bulunuyor

Aktar ve Baharatcılar Derneği Başkanı Ayhan Ercan yönetiminde bir Grup şirketiymis Ecem group
gyigit@ecemgroup.com dan Marka Müdür Yardımcısı olarak her türlü soru ve sorunlar için Gokce hanima ulasilabilir

birazda Biostore göstereyim size:) mağazanın içi tam bir cennet sizde benim gibi aktar ve doğal ürünlerin satıldığı yerleri seviyorsanız tam size göre ;)








bi alisverisimde boyleydi:) bu siralar surekli alisveris yapiyorum .

alisverisi sevmeyen hatun varmidir? ne zaman canim sikiliyor birsey alamiyorsam 2 oje aliyorum ohhh rahatliyorum:) ama cok sukurki paramin hesabinida bilirim gelirimden cok giderim hicbirzaman olmamistir. harcamalarimda hep bir limit vardir ne zaman ne alacagim bellidir.

harcamalar konusu bu ayri bir post olsun :)

2 yorum:

  1. alısveriş sevmeyen hatun yoktur da senın 42 olduguna ınanmayan hatun vardır :D
    hadı yaaa deyıp kaldım oylece

    ben de urunlerımı alırken tabder uyesı olmasına dıkkat edıyorum

    YanıtlaSil
  2. :) 42 yaş çok değil canım :) beni görenler zaten giyim tarzımdan birde hareketlerimden hiçde 42 olduğumu düşünmüyor. yani 40 yaş üstü ağırlığım olmadı yaw:)

    evet bilinçleniyorum internet sayesinde eskiden git clinique al kullan yapardım tamam oda iyiydi ama başka markalarada şans vermek lazım dimi;)

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)