21 Şubat 2012 Salı

LAPITAK


Ellerimi zırt pırt kremlerim artık bu çalıştığım yerde arkadaşların dikkatini çekmiş :) nemlendirici pc min yanındadır :)



norveçli balıkçılarmıydı neydi onuda kullandım olmadı , est setlerini kullandım olmadı , arayışdaydım.

ayaklarım desem malum sedefden dolayı acınası haldeler:( el ve ayak kremi arayışımda lapitak denemeye karar verdim. 1 ay kullanimdan sonra sizleride bilgilendirmek istiyorum.









ilk kullanimdaki izlenimi sorarsaniz el kremi kokusu rahatsiz etmiyor temizlik kokuyor. cildim cok cabuk emdi ve kremli bir his hele hele yagli bir his birakmadi ve dokundugumda hissi guzel
ayak kreminin kokusu yok denecek kadar az sanki slikonlu gibi bir his veriyor

bunlar ilk izlenimlerim:)

İki çeşit ürün var biri lapitak proffesional lıne o kuaförlerde satışa sunulmaktadır.Diğer üründe Lapitak el ve ayak bakım kremi ise eczanelerde satışa sunulmaktadır.

diyabetlilerde topuk catlaklari daha zor iyilesir lapitak ayak bakim kremi topuk catlaklarina iyi geldigi icin eczaneler tarafindan onerilen bir urun firma bilgilendirici brosur kutuya koymasi cok hos olmus




urunlerin ambalajlari cok sevimli el ve ayak izli resimlerde hooss:)

minik numuneleri anneme vermeyi dusunuyorum. birde kendisine pedegg aldim yumusacik ayaklari olsun canim annemin


urunleri birde firmadan dinleyelim mi ;)


LAPİTAK AYAK BAKIM KREMİ

Gün boyu vücudumuzun tüm ağırlığını taşıyan ayaklarımız , ayakkabı ve botların içinde kapalı kaldığından bakıma ihtiyaç duyar.Yazın çeşitli dış etkilere açık olmaları da ayakların bakım ihtiyacını artırır. Düzenli ayak bakımı yapıldığında topuk çatlağı , ayak kokusu , kaşıntı ve pişik gibi sorunların görülme sıklığı azalır.


•Lapitak uzun süre devam eden nemlendirici etkisi ile cildi yumuşatır ve ayak bakımına yardımcı olur.
•İçerdiği E vitamini sayesinde serbest radikallere karşı koruma sağlayarak cildin canlanmasına yardımcı olur.
•Etil alkol ve domuz yağı içermez.



KULLANIMI

•Ayaklar temizlenip kurulandıktan sonra masaj yapılarak krem cilde yedirilir.
•İlk 4 gün için sabah ve akşam olmak üzere günde iki kez, sonrasında ise günde bir kez kullanılması tavsiye edilir.


LAPİTAK EL BAKIM KREMİ

•Uzun süre devam eden nemlendirici etkisiyle ellere ipeksi bir görünüm verir
•İçeriğindeki E vitaminiyle tırnakları güçlendirerek çatlama ve kırılmalara karşı korumaya yardımcı olur.
•Manikür ve pedikür sonrası kullanım için ideal bir kremdir.
•El ve dirsekteki çatlayan, sertleşen ve nasırlaşan derinin yumuşamasına yardımcı olur.
•Etil alkol ve domuz yağı içermez.

KULLANIMI

•Eller temizlenip kurulandıktan sonra krem cilde yedirilir
•İstenilen sıklıkta kulanılabilir.

e-satış larıda mevcut 20 liranın üstünede kargo almıyorlar , bilgilerinize:)

http://www.e-lapitak.com/
lapitak ile beni tanıştıran Marka ve Pazarlama Müdürü Neslihan Hn.'a teşekkürler.

5 yorum:

  1. Maşallah ordan burdan kaç tane firmaya yamanıp beleşe ürün aldın .. Allah gözünü doyursun :D

    YanıtlaSil
  2. aaa askolsun daha firmalar bana koca bulacak o zaman gozum doyacak ahahah :))))))) kisaca size cevabim şu; karsimdakine bakiyorum adam mi diye ama sozunun eri olmayan adsizlara cevabim it ürür kervan yürür

    YanıtlaSil
  3. Hahaha ezik ADSIZ cevap bile verme Yıldız'ım yiğidin eli tutulmaz sıkıyorsa O'da yapsın salla .)

    YanıtlaSil
  4. hah çok da güzel yazmışsın ayrıca budur!

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)