11 Temmuz 2012 Çarşamba

LA DİVA -YENİ ÜRÜNLER





La Diva yı aylar önce yazmıştım, duş jeline elveda diyip doğal sabunlarını kullanmaya başladığımdan beri cildimde kaşıntı kalmadı (demekki duş jeli yapıyordu:) ) A101 den sabunlarına ulaşmak çok kolay;)

yeni ürünler çıkarmışlar şampuan , saç kremi, vücut losyonu ambalajlarını çok beğendim . özellikle vücut losyonunun pompalı oluşunu seviyorum diğer türlü ayarlamak zor oluyor ya çok fazla yada alabilmek için çırpın dur:)

birde ipli selülit sabunları varki çok şık:) ben zaten sabun manyağı birisi olarak hemen duşa kabindeki yerini aldı.

minik sabunlarda La Diva nın otellere yaptığı sabunlardan.

http://www.divasabun.com.tr



ürünler firma tarafından deneme amaçlı gönderilmiştir. tşk.ler La Diva

2 yorum:

  1. doğal sabunlarından denemek isterim bende öerak ettim =)

    YanıtlaSil
  2. a101 den bulabilirsin rainbow , kokularıda yapılarıda süper fiyatıda çok uygun

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)