24 Temmuz 2012 Salı

YAŞI YAŞIMA UYGUN OJE:)


arka fondaki wc manzarı için özür , lütfen görmezden gelin:)

parmaklarımdaki oje Luxy Box kutusundan çıkan essie oje , bu renk için babanne ojesi diyen bile duydum:) yaşım 42 eski zamanda olsa bu yaşda babanne bile olabilirdim:) Essie oje hayranlığım sonucunda beğenmesemde bu rengi denedim:) neyseki ogün üstümde krem üstüne bu renk çiçekli H&M elbisem vardı.

çok düşündüm bu resmi koysammı diye ramazan günü hiç oje sürmediğimi hiç birşey paylaşmadığımı düşününce arşiviminden bu resmi buldum. Antique rose -ojenin ismi
http://yildizlimakyaj.blogspot.com/2012/05/luxy-box-mayis.html bu postumda paylaşmıştım.
okadar acıktımki (gözüm daha çok) yazmaya halim yok , hayırlı ramazanlar

5 yorum:

  1. hiç de öyle değil!
    birincisi hala çıtırsın hayat dolusun.. şıkır şıkırsın!
    ikincisi artık 90 da babaanne olunuyor ki bu limitleri ajda pekkan ile aştık biliyorsun :)
    üçüncüsü oje uyumlu olduğu kıyafet ile daha da çarpıcı görünür!

    YanıtlaSil
  2. saol nilgünüm içim daha 42 değil diyor ;) dışım ne diyor bilmiyorum . içi beni dışı seni yakar:)

    YanıtlaSil
  3. hayat 40 ında başlar ama :)))))

    YanıtlaSil
  4. Mrs.marka hoşgeldin canım, bende öyle diyorum ama bazen bakıyorum ömrün yarısını geçmişim diye bi hüzünde kaplıyor;)

    YanıtlaSil
  5. Hoşbuldum :) Yapma yahu bende 35 im 40a 5 var e oturup ağlayalım o zaman ,boşveeerrr kimbilir kaç yıl ömrümüz? klasik olacak ama anı yaşa,ruh yaşlanmıo nasılsa hep çocuk :))

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)