11 Eylül 2013 Çarşamba

AVON TRUE COLOR


Avon dan gelen guzel kutum acmadan sizinle paylasmak icin hemen resmini cektim.
yeni cikardiklari  true color serisini benimle paylasmislar 

Hadise Cikart Lasmanina davetliydim ancak tatilde olmam o muthis geceyi kacirtti:( ama saolsunlar yinede urunleri denemem icin gondermisler tesekkurler Avon;)

Kutunun icindekilerini resimleme yildiz dedim video cek. ne zor seymis :))) asagidaki acami videomu cekene kadar ne kadar video sildim siz hesap edin. dusununki en iyisi buydu:)











Basin Urunu

3 yorum:

  1. Canım bir şey sormak istiyorum ; bu kozmetik markalarının size örnek olarak gönderdikleri ürünleri, biz de istesek alabilir miyiz ? Yani örnek ürün alabilmek için gerekli şart var mı :)

    YanıtlaSil
  2. Firmaya yazabilirsin kriterleri nelerdir tabiki bilemiyorum yasemincim

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)