11 Eylül 2013 Çarşamba

FLORMAR COLOR OF LOVE
















o kadar yazi biriktiki anlatamam . Flormarin gonderdigi bu paket ne zamandir bekliyor:(

2 oje sorbet oje(Flormarin hizina  yetisemiyoruz)
2 jumbo eye pen (
benim en yakinlarim bilirki 2 renge asigimdir birisi haki digeri kahve. Flormar 2 renk gondermis birisi haki birisi kahve:) 
eyeliner (hic acmadim cunku acinca cabuk kuruyor elimde eyelinerim var )
ve paketin en cok merak ettigim urunu cc krem 
cc kremler 4 renk olarak piyasaya cikmis pembe olanini almayi dusunuyorum neden derseniz:
Mor renk CC krem soluk ve sari tonlarin aydinlatilmasinda
Yesil renk CC krem cilt yuzeyindeki sivilce, leke ve pullanma gibi kizariklarin giderilmesinde 
Pembe renk CC kre, maviden yesile calan gozalti morluklarin aydinlatilmasinda 
son olarakda 
Beej renk CC krem cilsinizin dogal gorunum verilmesinde

bizlere yardimci olacak

ben BB kremler ciktigindan bu yana fondoten kullanmadim daha dogal durus bu kremlerle elde ediyorum
zaten benim icin en guzel makyaj no make up:)

Flormar a guzel paketi icin tesekkur ediyoryorum.

simdide resim yerine urunlerin yakindan goruntulerinden olusan videomla sizleri basbasa birakiyorum.
(bu sefer konusmadim;))




Basin Urunudur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)