16 Nisan 2014 Çarşamba

biricitlekadinlargunu - chocchic


okadar çok sponsorumuz vardıki yazyaz bitiremem:)) bir ay aralıksız yazı girmem gerekecek:)

dediğim gibi hediyelere obur olduğum için çikolata ile devam ediyorum:)
sevgili yasemin bizlere burçlarımıza özel çikolata ile ağızlarımızı tatlandırmak istemiş ve chocchic de saolsun bizlere sponsor olmuş.

kutu çok tatlı içinde 8 tane çikolata var ve üstündede burç yorumları .

oğlak burcuyum görüldüğü üzere;) beni anlatıyor diye diye inanın bir günde bitirdim diyorumya oburum:)
kutuyu atmaya kıyamadım sevgili seçil far paleti yapmış bende dikiş kutusu olarak değerlendirmek istiyorum:)



http://biricitinyeri.blogspot.com.tr etkinliği düzenleyen sevgili yaseminin blogunu takip etmeyi unutmayın;)



firmayı dinleyelim;


ChocChic Çikolata;firma isminde de yer aldığı gibi çok şık, özgün ve farklı çikolata seçenekleri sunar...
Hediye ederken, ikram ederken,tanıtım yaparken, mesajınızı iletirken ve daha birçok amaç için çikolatalar hazırlıyor.




sponsorumuz chocchic e güzel çikolataları için yasemine çikolata tadında birgün yaşatıp elimiz kolumuz dolu bizi evlerimize gönderdiği için teşekkürler

çikolata tadında günlerimiz olsun;)

1 yorum:

yorumun benim icin cok onemli;)