5 Şubat 2015 Perşembe

Boyner sevgililer günü alışverişi

İnstagram çıktı mertlik bozuldu ama ilk gözağrım canım bloguma yeterince ilgi gösteremediğim için çok üzülüyorum.


Yeni bir post hazırlayayım hazır 14 şubat gelirken sizlere de bir fikir olsun belki yorum yapmak istersiniz diye bir online alışveriş yapmadan önce yazmak istedim.


Bizim evin halleri şöyledir, ben her kadın gibi ne alıcam diye tırım tırım tırmalarım ve yine her bayan gibi hediye beklerim eşim ne yapar her beyefendinin yaptığı gibi beraberken ne istediğimi sorar almaya kalkar:))) ne farklıyız yüce rabbim. Baktım böyle olmuyor , beklentilerimi bir yana bıraktım. Kredi kartını alıp limiti sorarım her zamanda limitsizsin  der bende en çok almak istediğimi online alır kargo gelincede havalara uçarım:) bazen hediye paketi bile yaptırdığım oluyor:)))


Sevgililer günü için de kendimi mutlu etmek istiyorum bundan dolayı ne istiyorum diye düşündüm epeydir gözümün kaldığı clinique makyaj setini gözüme kestirdim.


Daha önceden aldığım bu seti çok beğenerek kullandım  bu şekilde az gramajlı ürünler daha çok ürünü deneme şansı yaratıyor . Bu şekildede cildinize hangi ürün iyi geliyorsa normal gramajını gönül rahatlığı ile alıyorsunuz.




Boyner eski ismi ile Çarşı benim makyaj malzemesini aldığım tek yerdi o zaman Boyner Onlinedan alışveriş yapayım dedim.


Sayfadan sayfaya atladım durdum kendimi katlı boyner mağazasında geziyorum gibi hissettim. 



http://www.boyner.com.tr/urun/clinique-best-of-winter-mega-melon-makyaj-set-1295627-518838582-400305-190102.html



Şu güzelliğe bakarmısınız sizi bilmem ben böyle minnak setlere bayılıyorum. Belirli alışverrişe verrdikleri setlere benziyor ahhh o seti almak için sürekli alışveriş yapardım:))) 


Üstelik 50 lira üstüde kargo bedava :) ahhh bu kargo bedava kelimesi beni nasıl cezbediyor anlatamam:))


Bu arada lacoste da %25 indirim mavi yeni sezon indirimi gibi indirimlerde varken bir göz atın, bakarsınız banada akıl verirsiniz :) hazır kredi kartını kapmışken bi alışveriş yapayım:) 



Siz 14 şubatda ne yapıyorsunuz , aranızda bekar olup 14 şubatta evlenme teklifi alma hayalleri kuran vardır eminim inşallah hayalerinizin gerçekleşeceği bir 14 şubat yaşarsınız ;)


Evli olupda eşinden beklentisi olanlarda benim gibi  yapı ; kendi kendine en beğendiği hediyeyi alıp beğenmediği hediyeye beğenmiş numarası yapmak zorunda kalmayın :)))


Her zaman hayat mottom şu olmuştur mutlu olmak için nedenler aramayın sahip olduklarınız mutlu olmanıza yeter yeterki o güzelliklerin farkına varın ve Allah a şükredin.

 

1 yorum:

yorumun benim icin cok onemli;)