12 Şubat 2015 Perşembe

OSHADHI AROMATERAPİ



Geçen gün Koopcha dan miss gibi bir paket aldım.  Morun en güzel renkleriyle güzel bir sunumla gelen paketimde ilkkez tanıştığım Oshadhi ürünleri vardı.



Hemen fresh breath ürünü buhurdanlığa biraz su koyup bir iki damla koydum mumu yaktım. Evde miss gibi bir koku yayıldı .




Bu güzel ürünlerle beni tanıştırdığı için sevgili Ebru hanım'a çok teşekkür ediyorum.


Gelen ürünler;

Koku - Taze Nefes - Fresh Breath (10ml)

Daha ferah ve derin nefes almak için. (Okaliptus,  Lavanta,  Hyssop decumbens,  ..)

sansiyel - Lavandin - Lavandin sweet super (10ml)

Lavanta ile aynı özelliklere sahiptir ancak lavantanın  aksine,  canlandırıcı ve uyarıcıdır. Mikrop öldürücüdür.  Dolaşım ve solunum sistemleri, halsizlik, anksiyete,  kas ve baş ağrılarında kullanılır.


Masaj - Rahatlatıcı - Relax (100ml)

Rahatlatıcı.Kramplar ve sertleşmiş kasların rahatlaması  için(. Okaliptus, kafur, muskat, tarhun, ..) 




'Mutluluk ve sağlık için aromaterapi  doğal olarak Oshadi '


OSHADHI Sanskritçe bir kelimedir ve anlamı "iyileştiren (faydalı) bitki” demektir. Kelime, çok eski "ışığı taşıyan” kelimesinden türemiştir. Bu da göstermektedir ki, çok eski çağlardan beri insanlar, kendi gücünün güneşin enerjisini toplayarak oluşturan bu bitkilerin, aynı büyük gücü insanoğluna geçirdiğinin bilincindedir.

OSHADI, açıldığı günden bugüne en iyi kalite ve ürün yelpazesine sahip olmasının getirdiği müşteri memnuniyetle adından söz ettiren bir marka olmaya devam etmektedir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)