18 Mayıs 2015 Pazartesi

Büyük oje çekilişim

İnstagramda çekiliş başlattım


Detaylar aşağıda  çekiliş katılım instagram üzerindendir ;)


benim tutkum olan ojelerden sizlerinde seveceğinizi umduğum renk ve markalardan oluşan bir set yaptım ve bunları size hediye etmek istiyorum💗 bunun için yapmanız gereken çok basit
- beni takip etmeniz - sayfanızda repost etmeniz (repost edince otomatik olarak etiketler yeralıyor) veya #yildizlidanoje #cekilis #cekilisvar etiketleriyle paylaşmanız 
işte bu kadar basit çekiliş şeker bayramında sonuçlanacak .
ojelerin yanına bir dolu numune göndermek istiyorum , süpriz hediyelerde olacak 😉
- sallyhansen  frutti petutie oje
- china glaze aquadelic oje - essie walk down the aisle oje
- opi lincoln park at midmight oje
- elf oje
- alessandro  golden goddess
- mavala minsk oje
- la colors oje

sponsorsuz bir çekilişdir. kargo bana aittir. 
KATILDIM yazmayın .  takipden çıkanları uyarı yapmadan çekiliş dışında bırakıcam 😇 birde rica ediyorum abuk yorumlar yapmayın inanmayan şartları beğenmeyen çekilişime katılmasın . 
#nailpolish #oje #hediye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumun benim icin cok onemli;)