13 Mayıs 2015 Çarşamba

Online alışveriş yapılabilecek siteler

Online alışverişi ne kadar aevdiğimi sanırım her online alışveriş yazımda temcit pilavı gibi tekrarlıyorum.



Dönem dönem değişsede aldığım ürünler değişmeyen birşey varki o da sokaktaki canlara aldığım mamalardan ötürü pet mağazaları . 15 kg. Mamayı sırtlayıp getiren kargoculardan Allah razı olsun . 

Mama alışvetişlerimde uygun fiyatlı olması açısından 15kgluk mamaları tercih ediyorum olmazsa olmazımda kargo bedava kampanyaları birde alışvetiş yapmadan en uygun fiyatlı satan online mağaza araştırmam oluyor tabikide .

Pet alışverişlerimde belirli bir mağazaya, belirttiğim sebeplerden ötürü sadık kalamıyorum ne yazıkki . Son alışverişimde hepsiburada.com u tercih ettim, öncekinde petbesinleri.com u seçmiştim. 

Kedi kumu arayışınız varsada vancatburada.com a bakmanızı kesinlikle öneririm. Portakallı kum aldım hem fiyatı akkum dan daha uygun hemde mis gibi portakal kokuyor.

İkinci alışverişimde yaklaşık 2 senedir hobi alışveriş siteleri.

Burdada dikkat ettiğim uygun fiyat, piyasada bulamadığım ürünler, kargo bedava veya uygun fiyatlı kargolar.

Ne arayacağınızı biliyorsanız işiniz kolay, birde satıcı ilgiliyse online alışveriş keyifli hale geliyor.
Bundada en son hobievi.com u tercih etmiştimki yazımdada belirttiğim sahibesi Bilge hanım dünya tatlısı birisi.  Görmediğiniz birşeyi alacaksanız tabikide soracaksınız dimi ben bundan fazlasını soruyorum utanmasam pazarlık yapıcam:)  ama saolsun çokda sabırlı ve her sorunuza cevap bulmak istiyorsanız sizi kendisinin sorulardan arta kalan zamanınızda tatlı bir sohbetde buluyorsunuz .  Keşke aynı ilde olsaydım ama ne yaıkki ben İstanbul Bilge hanım Ankara da bulunuyor.

Piyasada arayıpda bulamadığım birçok ürünü buldum kendisinde bazen kargo parasınıda gözüm görmüyor yol parasını düşünecek olursanız benim gibi kargo daha uyguna geliyor :)

http://www.hobievi.com/ ziyaret edip ürün çeşitliliğine bir bakmanızı öneririm.


Allaha çok şükür tatsız bir deneyim en azından bu dönem yaşamadım :)  online alışvetiş site önerilerim devam edecek. Sizinde tavsiyeleriniz varsa yorum olarak bırakırsanız sevinirim.

Kavanoz ararken pinterestden bulduğum resmi sizlerle paylaşmak istiyorum. Yakın bir zamanda ev değişikliğim olabilir  hayırlısı ile yeni evime bu şekilde soft renklerden oluşan kavanoz takımları yapiciim :) 





Hiç sevmez kucaklanmayı , ama seviyorum ne yapayım :) 


Hayatınızdan renkler, yüzünüzden gülücükler eksik olmasın inşallah 


2 yorum:

  1. hobievi.com seninle bütünleşti <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ahh ne armıştım dantel washileri siricim belki benim gibi arayanlar olabilir , birde tatlı sahibi var dilimden düşüremiyorum dimi :)

      Sil

yorumun benim icin cok onemli;)