10 Mart 2016 Perşembe

Guzin Yarns /el boyama iplikler - online alışveriş


renkler renkler içimize huzur veren renkler. renksiz siyah beyaz olsaydı hayat :( aranızda kaç kişi siyah beyaz tv leri bilir. oturup bu kırmızıdır bu mavidir diye tahmin ederdik. ilk renkli tv de nasıl hayran hayran seyrettiğimi hatırlarım:)

emekli olupda birde serde boş duramamak olunca kendimi hobi dünyasına attım . ortak yan renklerle oynamam  600 küsur ojemdede olay o değilmiydi  (laf aramızda ne yapıcam diyorum o kadar ojeyi:)) 


yaş geçmeye başlayınca gündüz ahşsp boyama akşam tv karşısında örgü.  

artık iplikler o kadar naylon karışımı oluyorki hiç üşümüyorsunuz sadece poşete girmiş gibi bunalıyorsunuz . üşümeyi özledim :)

işte tamda doğal ip diye aranırken güzin yarnsı instagramda buldum.

yerleri kartalda tamam yakında kim şimdi yaa beni ip almaya kartala götürsene diye eşe ricalarda bulunacak kıyamamki ona ben :o)
online alışveriş varmı diye baktım firma yetkilisi Onur Bey'e ulaştım. bin tane soru sordum. öyle iki tane bundan bi tane bundan dememki ben :)

el boyaması ip bunlar istediğiniz renk bile konuşulsa yapılabilir nasıl yani dediniz dimi alıştık fabrikasyon önümüze konulan herşeye.

teknoloji iyide vallahi eskiler hatırlanıp daha iyiydi bea de diyorum . evet yaşlandım :) 50 ye merdiveni dayadık orta yaşı geçtik  gençler bile eleştirmeye başladım :))))


nerde kalmıştım birbirinden güzel iplerde. sıkıntılı olduğumdan bere atkı ok  dedim berelik yün dedim üç çileyi öyle karar verdim .

100 gr lık çile 
kutuda olan 200 gr lık 
yüzde yüz naturel yün 

renklere bakarmısınız 
diğer krem ise safi saf keten bundan şapkamı örsemmmmm yoksa suplamı kıyamamda ben şimdi  









kargo hemen geldi yün olduğu için paketlemede sıkıntı yok.

ee bide tontiş kayınvalidemin ismi olunca :))) eşim aaa annemin iplerimi bunlar dedi:)




bunlarıda size örnek olsun diye paylaşıyorum kırmızının güzelliği

buda keçe hani  bebek , çanta, yapıyorlarya keçeleme iğnesi ile işte o yünlerden

buda yine el boyama tiftik yün

bunda gözüm kaldı flam pamuklu iplik ise yazlık örgülerde hırka , bluz gibi tercih edilebilir 



şu kutulara bakın iplikçimi açsam :) ben kıyıpda satamamda :)))


hesabından kendilerine ulaşabilir gönül rahatlığı ile alışveriş yapsbilirsiniz . Onur bey epey sabırlı ve ilgili birisi .

0532 050 68 10 danda ulaşabilşrsiniz



renkli günler 








2 yorum:

yorumun benim icin cok onemli;)