4 Mart 2016 Cuma

kavanoz kapağı /peçete dekupaj

kavanoz kapaklarını renklendirerek mutfağımızı daha neşeli hale getirebiliriz.


malzemeler

beyaz kavanoz kapağı (35 kuruş) beyaz olsun cunku pecete ince alti gozukuyor

elinizdeki renkli kapaksa once beyaza boyayin

peçete

peçete tutkalı

plastik eldiven

fırça

su bazlı vernik



image

öncelikle resimdeki peçete tutkalı benim favorim ince bi kat tutkalı tüm kavanoz kapağına fırça yardımı ile sürdüm

image image image

kavanoz kapağının yanlarınada sürdüm

image

peçeteyi tek katını kapağın üstüne serdim

image

elime eldiven takıp sıvazladım, ince bi kat olduğundan elime tutkal gelmiyor eldiveni daha iyi sıvazlamak içintakıyorum onuda bugün aklıma geldi poşet geçirip yapıyordum. bu eldiven saç boyasının içinden çıkanlardan poşet gibi

😉image

yanlarınıda içe doğru sıvazladım.


image

bu şekilde takım kavanozlar yapabiliriz

image

kurudukdan sonra bi kat vernik sürüp işlemi bitiriyoruz

1 yorum:

  1. Ben de kavanoz kapaklarına sinir olan insanlardanım. Kumaştan kılıf yapıyorum, süper tatlı oluyorlar ^.^

    YanıtlaSil

yorumun benim icin cok onemli;)